Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Og jeg vet at jeg har ingenting med det, derfor sa jeg heller ikke noe. Det var en gutt på 4 år som kom sammen med mammaen sin. Her var det så varmt i dag at mine barn gikk kun i kjole uten strømpebukse. Denne gutten kom i jeans, med strømpebukse under og i tillegg ullsinglet under langermet bommulsgenser. Etter litt lek var han klissvåt i håret og jeg spurte om hun ikke skulle ta av han noe, men han var bare så varm uansett sa hun og at han fremdeles sov i langermet ulltrøye og ullongs. Er det jeg som er unormal? Mine barn sover i bare trusa nå! Anonymous poster hash: fb2f7...e37
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Høres ut som om han var kledd for godt vintervær! Her er det slutt på ull og strømpebukser for flere måneder siden..
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Én ting er hva han hadde på seg. Noe helt annet er det at det ikke var vits å kle av han fordi han uansett var varm! Vi har ei jente som det sjelden er poeng å kle på noe særlig (hun går som oftest i mye mindre klær enn andre, og kun bleie hjemme stort sett), da hun alltid er varm. Jeg hadde ALDRI kledd på henne masse klær fordi hun svettet jo uansett... Anonymous poster hash: d84a8...e3c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 det hadde jeg lett sagt i fra om! stakars barn! Anonymous poster hash: 9d449...71e
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 Ja, jeg spurte jo bare om hun ikke skulle kle av han, men det var ingen vits i tydeligvis. Sa også at mine barn bare sover i truse nå om sommeren og sparker av seg dynen til og med da. Da mente hun at jeg måtte kle mine også i ull til natten om sommeren for da svettet de mindre. HI Anonymous poster hash: fb2f7...e37
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 Er ikke dette på grensen til barnemishandling? Kan da ikke være bra for barnet.. Anonymous poster hash: dae4c...365
Serepta Skrevet 22. juni 2014 #9 Skrevet 22. juni 2014 Mine sover i bare trusen året rundt, og ull brukes kun om vinteren. Stakkars barn - hadde mor like mye klær på seg ?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #10 Skrevet 22. juni 2014 Det er kanskje dumt, men jeg hadde ringt til BV. Jeg vet at muligens BV har viktigere ting å gjøre, men kanskje mor hadde fått en vekker om at dette er aldeles ikke sunt. Stakkars gutt Anonymous poster hash: f235b...204
soleia Skrevet 22. juni 2014 #11 Skrevet 22. juni 2014 Veit ikkje kva gradestokken hjå dykk stod på, men her kunne ein ullsinglet under gensaren fint forsvarast i dag. Strømpebukse under jeans slutta vi med for over 2 mnd sidan. Men uansett er det spesiellt å ikkje kle av ungen når den så tydeleg er overoppheta.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #12 Skrevet 22. juni 2014 Føler ikke jeg kan løpe til noe BV for dette. Moren mener det faktisk godt, men det blir jo helt feil! Hun gir han også middagsglass enda og slike smoothies for babyer som selges i disse posene. Anonymous poster hash: fb2f7...e37
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #13 Skrevet 22. juni 2014 Ja, han var så svett stakkars. Klissvåt i håret og rød i ansiktet. Til mer jeg tenker på det føler jeg meg grusom selv også, som ikke sa noe mer. HI Anonymous poster hash: fb2f7...e37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå