Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Har dere lyst til å fortelle hvorfor dere gjør det sånn? Jeg synes det er litt tungvint, jeg.. Hvis jeg sender melding og får svar, så vet jeg ikke hvem jeg "snakker" med.. Det er litt rart, synes jeg. Så da er jeg selvfølgelig nysgjerrig på hvorfor dere gjør det sånn.. Anonymous poster hash: efc7b...52c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Ikke jeg, men ei venninne. Hun er sykelig sjalu og må ha kontroll på alt ovenfor mannen. Anonymous poster hash: e38ec...17f
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Nei, det ville aldri falt meg inn. Jeg er ett enkelt individ, hvorfor skulle vi dele? Folk som deler Facebookkonto er vel stort sett litt eldre mennesker, eller? Har ingen på min venteliste som deler konto. Men ser i enkelte grupper som jeg er med i at folk på 50+ gjerne deler konto. Spesielt... Anonymous poster hash: 1a7b5...f52
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Nei, det ville aldri falt meg inn. Jeg er ett enkelt individ, hvorfor skulle vi dele? Folk som deler Facebookkonto er vel stort sett litt eldre mennesker, eller? Har ingen på min venteliste som deler konto. Men ser i enkelte grupper som jeg er med i at folk på 50+ gjerne deler konto. Spesielt... Anonymous poster hash: 1a7b5...f52 3 par i min vennekrets som har felles profil.. Jeg blir ikke helt klok på det, for som den ene her oppe sa, en som er sykelig sjalu vil kanskje ha det, men jeg lurer virkelig på resten.. Anonymous poster hash: efc7b...52c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Jeg har ikke facebook, men mannen har, og det hender jeg stjeler hans for å snakke med felles venner. Jeg vet at det ikke er det samme, men det er slik vi har ordnet det Er ikke sjalu. Anonymous poster hash: 89671...f27
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Nei så lost eller harry er jeg ikke Anonymous poster hash: aac99...dc1
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 Ser ikke poenget, da kan man ikke få være seg selv. Vi har ikke en gang at vi er i et forhold, men det er ikke hemmelig for det. Vi har postet bilde av hverandre og barnet vårt, skriver på veggen til hverandre ol. Noen velger kanskje å dele profil fordi det liksom er såååå romantisk, men som regel er det nok sykelig sjalusi ja. Anonymous poster hash: 7e503...ae9
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 I et av tilfellene jeg kjenner til, kan jeg tenke meg at det er kontrollerende krefter inni bildet, men de to andre hadde jeg neimen ikke trodd det om.. Så enten har de andre grunner, eller så er de flinke til å skjule akkurat det karaktertrekket.. HI Anonymous poster hash: efc7b...52c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #9 Skrevet 22. juni 2014 Mamma og pappa har felles.........de har fornavnene sine sammen uten mellomrom som "navn", de er 70 år og synes dette fungerer utmerket........ Anonymous poster hash: 1b06f...943
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #10 Skrevet 22. juni 2014 Ikke jeg, men ei venninne. Hun er sykelig sjalu og må ha kontroll på alt ovenfor mannen. Anonymous poster hash: e38ec...17f Ei jeg vet om er også sykelig sjalu, og hun insisterte på å ha felles fb profil med mannen. Det eneste tegnet til at det er hans profil også er at han har navnet sitt og ett!!! bilde av seg på profilen. Ellers dreier alt på profilen seg om henne og hennes venner og familie. Mange bilder av seg selv og venninner/søsken, bare hennes nærmeste som skriver til henne på veggen osv.. Jeg blir ikke godkjent som venn fordi jeg var venninna til lillesøstra hans og vi hadde en sommerfling da jeg var 17 år. (I dag er jeg 35!) Jeg spurte hvorfor han ikke hadde sin egen profil, svaret var enkelt og greit; "ja, for DA hadde det vel ikke blitt bråk i heimen"... Anonymous poster hash: 597e8...344
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #11 Skrevet 22. juni 2014 Ikke jeg, men ei venninne. Hun er sykelig sjalu og må ha kontroll på alt ovenfor mannen. Anonymous poster hash: e38ec...17f Ei jeg vet om er også sykelig sjalu, og hun insisterte på å ha felles fb profil med mannen. Det eneste tegnet til at det er hans profil også er at han har navnet sitt og ett!!! bilde av seg på profilen. Ellers dreier alt på profilen seg om henne og hennes venner og familie. Mange bilder av seg selv og venninner/søsken, bare hennes nærmeste som skriver til henne på veggen osv.. Jeg blir ikke godkjent som venn fordi jeg var venninna til lillesøstra hans og vi hadde en sommerfling da jeg var 17 år. (I dag er jeg 35!)Jeg spurte hvorfor han ikke hadde sin egen profil, svaret var enkelt og greit; "ja, for DA hadde det vel ikke blitt bråk i heimen"... Anonymous poster hash: 597e8...344 Kunne hvert mi det der Er heller ikke venn med henne fordi jeg og kjæresten hennes kysset en gang da vi var 15. Det er vel 17 år siden. Så mildt sakt sykelig sjalu. Anonymous poster hash: e38ec...17f
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. juni 2014 #12 Skrevet 22. juni 2014 Nei, gudbedre. Jeg bruker fb til å skravle med min beste venninne som bor på en annen kant av landet, og hun skal få slippe at hennes private hemmeligheter leses av min mann. Noe privatliv må man da få kunne ha selv om man er i et forhold, ælig talt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå