Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Vi har to små som må dele rom i mangel på soverom. Det går helt fint fordi vi legger minsten et kvarter før nestemann og da har minsten sovnet. Dersom de legges samtidig er det et h.... å få dem stille. av den enkle grunn bruker jeg ALDRI senga som en trussel dersom eldste er umulig. Det er å lage ris til egen bak. I kveld har gubben truet mdd at eldste måtte legge seg først om han ikke hørte etter. og selvsagt måtte deg skjære seg. Selv setter han seg til ig ser fotball og halvsover på sofaen og nekter å ta ungene. Så nå sitter jeg 'vakt' utenfor rommet deres for å ta ethvert stunt før det starter. Faen så sint jeg er!! Anonymous poster hash: 3db8a...358
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Ta eldste ut av rommet igjen. Anonymous poster hash: bdba8...a07
foreverandever Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 hehehe! Jeg hadde gått en tur i sikringsskapet
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Ta eldste ut av rommet igjen. Anonymous poster hash: bdba8...a07 Jepp. Han sitter her med meg nå...😛 Anonymous poster hash: 3db8a...358
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Da tror jeg at jeg hadde gitt beskjed til mannen at jeg skulle gå meg en tur og gjort nettopp det. Anonymous poster hash: 9072e...459
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 Hehe. Jeg er visst sliten etter atter ei helg alene med ungene. (Jobb på mannen) Da er kveldene hellige for meg. Har ikke mer tålmodighet når vanlig leggetid kommer. Det går på skinner når vi bare holder rutinene. Men det ble da stille og de små sover søtt. Og jeg snakker IKKE mer med han fjotten som sover på sofaen i kveld... Anonymous poster hash: 3db8a...358
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå