foreverandever Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Noen som vet om noe jeg kan kjøpe til min 5 årige datter? Noe lignende som en personsøker? Noe jeg kan innstille lyder på hadde også vært moro Jeg synes mobiltelefon blir for drøyt, da jeg ikke synes at en 5åring skal tilfeldigvis rote med for mye
Siamese Hellhound Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Skal det være mulig å ringe med den, da? Altså ikke til hvem som helst, men som i et sett med to tlf som kan brukes hjemme, f.eks? Søk på walkie talkie hos Lekmer.no, der har de noen i hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Finnes lekemobiler, sønnen min har to styk. Den ene har flere ganger, den teller og synger alfabetsangen. Skal være veldig bra for læring. Er fra Fisher Price. Lyden er ikke høy så går bra hvis ungen holder den til øret. Den andre er en billig til 50 kr. Ser ut som en smartphone. Har litt lyder men ingen sanger. Den spiller ognlave lyder. Også har han en fjernkontroll fra Fisher price, den har og sanger og prating og sånt. Men den han veldig høye lyder så vi har slått den av. Har mye hørselsskader i slekta. Man kan dempe lyden men det er en av lekeknappene som styrer lyden så han skrur den bare ubevisst på full guffe. Han er for liten til å skjønne det. Personsøker for baby har jeg ikke sett at finnes. Ser ikke problemet med en mobil. Er bare lek og en så liten unge vet ikke hva en mobil er. Anonymous poster hash: ebbf7...fda
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Ikke helt den samme men ligner på den billige som sønnen min har http://www.toysrus.no/toysrus-butik/smaating/telefoner/mobiltelefon-blaa?id=621433&vid=174610a Fisher price som sønnen min har http://www.toysrus.no/serier/fisher-price/fisher-price-laugh-og-learn-smilin'-smart-phone?id=886593&vid=412024 Anonymous poster hash: ebbf7...fda
humlemamma Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Walkie Talkie er populært her, har vært det i flere år. De har noen fine med lyd, kanaler og god rekkevidde på Clas Ohlson til rundt 200-300kr.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Finnes lekemobiler, sønnen min har to styk. Den ene har flere ganger, den teller og synger alfabetsangen. Skal være veldig bra for læring. Er fra Fisher Price. Lyden er ikke høy så går bra hvis ungen holder den til øret. Den andre er en billig til 50 kr. Ser ut som en smartphone. Har litt lyder men ingen sanger. Den spiller ognlave lyder. Også har han en fjernkontroll fra Fisher price, den har og sanger og prating og sånt. Men den han veldig høye lyder så vi har slått den av. Har mye hørselsskader i slekta. Man kan dempe lyden men det er en av lekeknappene som styrer lyden så han skrur den bare ubevisst på full guffe. Han er for liten til å skjønne det. Personsøker for baby har jeg ikke sett at finnes. Ser ikke problemet med en mobil. Er bare lek og en så liten unge vet ikke hva en mobil er. Anonymous poster hash: ebbf7...fda Haha, glem dette innlegge, leste feil, leste 5 mnd, ikke 5 år. Anonymous poster hash: ebbf7...fda
foreverandever Skrevet 23. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2014 Skal det være mulig å ringe med den, da? Altså ikke til hvem som helst, men som i et sett med to tlf som kan brukes hjemme, f.eks? Søk på walkie talkie hos Lekmer.no, der har de noen i hvertfall. Det hadde vært greit å kunne ringt til den ja, når jeg tenker meg om så tenker jeg bare for mye rundt det:P Det er vel likegreit med en mobiltelefon :/ Men takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå