Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Lillemor starter i barnehagen i august og jeg har ingenting! Hva burde jeg se etter av utstyr? Hvilke klær er praktiske i barnehagen? Tenkte det var lurt å se nå da det er en del salg. Og kan jeg bruke 3-hjulsvogn som sovevogn eller bør jeg kjøpe ny? Alle tips mottas med takk Anonymous poster hash: 4a390...7dd
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Anbefaler to sett med regnklær,regnvotter,støvler,joggesko,votter,hals,ullklær,parkdress,vinterderss ,fleecklærne,solkrem kan være lurt,solhatt,solbriller,sandaler,vogn med liggestilling vis de ikke har vogn i bhg til utlån. Anonymous poster hash: dd4d3...00a
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Ullsokker å vinter sko når den tid kommer... Anonymous poster hash: dd4d3...00a
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Regnhatt syns jeg var veldig praktisk! Vi bor i Bergen å her regner det jo ofte,å var ikke så kjekt å alltid måtte ta på han klissvåt lue fordi at de hadde vært ute før på dagen. Nå bruker de regnhatten når det regner etter litt mas fra meg,å da drar jeg fornøyd hjem med tør lue på småen når han skal hjem. Anonymous poster hash: 21ec0...53c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Anbefaler to sett med regnklær,regnvotter,støvler,joggesko,votter,hals,ullklær,parkdress,vinterderss ,fleecklærne,solkrem kan være lurt,solhatt,solbriller,sandaler,vogn med liggestilling vis de ikke har vogn i bhg til utlån. Anonymous poster hash: dd4d3...00a Jeg har ikke hatt to sett av alt dette så lenge barna gikk på småbarnsavdeling. Der var de ikke så mye ute at det var behov for det. På storbarn har vi to sett, ikke alltid det rekker å tørke før det skal brukes igjen. Trehjuling fungerer fint til soving. Anonymous poster hash: 3c415...4d1
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Vi har IKKE to sett av alt, bortkasta penger for oss. Så det kommer veldig ann på familien. Vi startet med sko, skiftetøy, sovevogn med vognpose og dyne, lue/votter, og høstdress/parkdress, regntøy og støvler, cherrox, vinterdress og vintersko, ullsokker, "hjelmer" (vet ikke hva det egentlig heter, men sånne finlandshetter), lekedress (en tynn dress som kan brukes på sommerdager som ikke er våt men heller vindfull). Mye av dette har vi bare kjøpt underveis, barnehagen sier ifra om det er noe barnet mangler og vi kjøper det. Anonymous poster hash: 1503d...f52
Håpet ble virkelighet! Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 Denne artikkelen/ oversikten dekker vel det meste: http://www.klikk.no/foreldre/barn/article855116.ece Datteren vår har dette siste året på stor avdeling vært mye ute og på tur og jeg har vært avhengig av 2 sett med regntøy ved vask og tørk, men dette er noe du kan se an litt, kanskje har du noen du kan arve av også?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå