Gå til innhold

for 1 voksen,1 barn.. mallorca.

Anbefalte innlegg

Skrevet

9000kr. ER det mye? Det er da ikke inkl mat der nede . dette er prisen for reisen altså

Anonymous poster hash: e4c39...90b
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nja. Hva får du for summen da? Vi betalte 9000 for 2 voksne og 1 barn til Tyrkia. Det var mat på flyet, transfer til hotellet og all inklusive. Men det var jo ikke 5 stjerner

Skrevet

Ja det er mye.

Anonymous poster hash: 3d41d...246

Skrevet

det er transport, mat på fly. Jeg elsker det hotellet (et 4 stjerners).  forstår ikke helt hvorfor det er så dyrt. for 2 voksne og 2 barn når vi var der sist , med alt inkl var det 19 tusen kr...

Skrevet

Jeg leter etter tur til alcudia for meg og min datter etter skolestart..26 aug. Men det blir 10700 for oss m ei uke og frokost. De skal ha dekt opp for rommet så ingen barnerabatt m en voksen og ett barn. Tør liksom ikke vente heller for ser jo at det er så sinnsykt utplukket overalt.. Sett nå i flere uker og prisene går ikke mye ned. Er det alcudia dere skal? Hvilket hotel er det du er så fornøyd med? Vi har holdt av på paraisio med startour. De anbefalte det så varmt.

Anonymous poster hash: 9d27b...b62

Skrevet

Jeg synes ikke det er så dyrt hvis det er et bra hotell.

Vi var akkurat på Mallorca, bodde på Sunwing Alcudia Beach. For to voksne og to barn betalte vi 27.000kr for reisen, 1000kr for frokost hver dag, 380kr for å booke seter på flyet og 450kr for buss til og fra hotell/flyplass.

Anonymous poster hash: 05222...e48

Skrevet

hotellet er meget bra. kjempe fornøyd fra tidligere.  legger jeg på 2 tusen kr så er alt inkl. 

Skrevet

Nå er det da? Er dt charter så er jo tidspunktet for avreise som avgjør prisen.

Anonymous poster hash: a6ad0...327

Skrevet

det er 11 august. 

går ikke ann å booke dette hotellet annet enn hos startour desverre... hmm..

Skrevet

Hvilket hotel er det? Alle reiseoperatører har egne hotel så du kan uansett ikke bestille det gjennom ving feks.

Anonymous poster hash: 9d27b...b62

Skrevet

grupotel port d´alcudia. Nei, jeg vet jeg. Jeg mente det desverre ikke kan bestilles via booking.com eller rett fra hotellet feks. Slike ting. kun startour.  Men men

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...