Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Hva er galt i hodene til folk når de bor i et hjem som er potensielt livsfarlig for barna sine? Anonymous poster hash: 15fff...7fc
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Det syns jeg alle der ser ut til å gjøre :-P Anonymous poster hash: ab413...b2a
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Ja. Her har jo BV mafiaen her inne MASSE å velte seg i. Ha et elektriskanlegg som kan ta livet av ungene dine om de er borti det MÅ være grunn til å koble inn BV. En større grunn enn IKKE å amme. :-D Anonymous poster hash: 8c0e2...d9c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Ja. Her har jo BV mafiaen her inne MASSE å velte seg i. Ha et elektriskanlegg som kan ta livet av ungene dine om de er borti det MÅ være grunn til å koble inn BV. En større grunn enn IKKE å amme. :-D Anonymous poster hash: 8c0e2...d9c Ehh,ja det var jo en flott sammenligning.. (ironi) Ja,det er faktisk grunn til bekymringsmelding hvis folk lar barna sin ferdes fritt i et hus der det er livsfarlige ting rundt hvert et hjørne. Det vitner om lav omsorgsevne og slike burde få hjelp. Anonymous poster hash: 88b13...9fe
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Irriterer meg fortsatt når jeg tenker på den epiosoden der dama begynte å sippe fordi dem ikke fikk hjelp til å lage rom til barna. Snakk om utakknemlig! Fikk kjempemye hjelp, og så stille seg til å sutre... Anonymous poster hash: 83fb6...d40
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Irriterer meg fortsatt når jeg tenker på den epiosoden der dama begynte å sippe fordi dem ikke fikk hjelp til å lage rom til barna. Snakk om utakknemlig! Fikk kjempemye hjelp, og så stille seg til å sutre... Anonymous poster hash: 83fb6...d40 Haha. Den har jeg ikke sett. Men husker godt hun som hadde brukt datterens konfirmasjonspenger for å pusse opp men ikke fått til noenting. Mamma fra helvete kan du si. Anonymous poster hash: 8c0e2...d9c
Todii Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 Irriterer meg fortsatt når jeg tenker på den epiosoden der dama begynte å sippe fordi dem ikke fikk hjelp til å lage rom til barna. Snakk om utakknemlig! Fikk kjempemye hjelp, og så stille seg til å sutre... Anonymous poster hash: 83fb6...d40 Haha. Den har jeg ikke sett. Men husker godt hun som hadde brukt datterens konfirmasjonspenger for å pusse opp men ikke fått til noenting. Mamma fra helvete kan du si. Anonymous poster hash: 8c0e2...d9c What, er det sant!? Er sjokkert! Hvordan endte episoden? Fikk de tyn for det?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 Irriterer meg fortsatt når jeg tenker på den epiosoden der dama begynte å sippe fordi dem ikke fikk hjelp til å lage rom til barna. Snakk om utakknemlig! Fikk kjempemye hjelp, og så stille seg til å sutre... Anonymous poster hash: 83fb6...d40 Haha. Den har jeg ikke sett.Men husker godt hun som hadde brukt datterens konfirmasjonspenger for å pusse opp men ikke fått til noenting. Mamma fra helvete kan du si. Anonymous poster hash: 8c0e2...d9c What, er det sant!? Er sjokkert! Hvordan endte episoden? Fikk de tyn for det? Ja de fikk skikkelig kjeft. De laget en nedbetalingsplan til datteren så hun fikk igjen pengene sine. :-) Lykkelig slutt. Anonymous poster hash: 8c0e2...d9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå