Gå til innhold

Ser på Sinnasnekker'n


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er galt i hodene til folk når de bor i et hjem som er potensielt livsfarlig for barna sine?

 

 

Anonymous poster hash: 15fff...7fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det syns jeg alle der ser ut til å gjøre :-P

 

Anonymous poster hash: ab413...b2a

Skrevet

Ja.

Her har jo BV mafiaen her inne MASSE å velte seg i.

Ha et elektriskanlegg som kan ta livet av ungene dine om de er borti det MÅ være grunn til å koble inn BV.

 

En større grunn enn IKKE å amme. :-D

 

Anonymous poster hash: 8c0e2...d9c

Skrevet

Ja.

Her har jo BV mafiaen her inne MASSE å velte seg i.

Ha et elektriskanlegg som kan ta livet av ungene dine om de er borti det MÅ være grunn til å koble inn BV.

 

En større grunn enn IKKE å amme. :-D

 

Anonymous poster hash: 8c0e2...d9c

Ehh,ja det var jo en flott sammenligning.. (ironi)

Ja,det er faktisk grunn til bekymringsmelding hvis folk lar barna sin ferdes fritt i et hus der det er livsfarlige ting rundt hvert et hjørne. Det vitner om lav omsorgsevne og slike burde få hjelp.

 

Anonymous poster hash: 88b13...9fe

Skrevet

Irriterer meg fortsatt når jeg tenker på den epiosoden der dama begynte å sippe fordi dem ikke fikk hjelp til å lage rom til barna. Snakk om utakknemlig! Fikk kjempemye hjelp, og så stille seg til å sutre...

 

Anonymous poster hash: 83fb6...d40

Skrevet

Irriterer meg fortsatt når jeg tenker på den epiosoden der dama begynte å sippe fordi dem ikke fikk hjelp til å lage rom til barna. Snakk om utakknemlig! Fikk kjempemye hjelp, og så stille seg til å sutre...

 

Anonymous poster hash: 83fb6...d40

Haha. Den har jeg ikke sett.

Men husker godt hun som hadde brukt datterens konfirmasjonspenger for å pusse opp men ikke fått til noenting.

Mamma fra helvete kan du si.

 

Anonymous poster hash: 8c0e2...d9c

Skrevet

 

Irriterer meg fortsatt når jeg tenker på den epiosoden der dama begynte å sippe fordi dem ikke fikk hjelp til å lage rom til barna. Snakk om utakknemlig! Fikk kjempemye hjelp, og så stille seg til å sutre...

 

Anonymous poster hash: 83fb6...d40

Haha. Den har jeg ikke sett.

Men husker godt hun som hadde brukt datterens konfirmasjonspenger for å pusse opp men ikke fått til noenting.

Mamma fra helvete kan du si.

 

Anonymous poster hash: 8c0e2...d9c

 

What, er det sant!? Er sjokkert! Hvordan endte episoden? Fikk de tyn for det?

Skrevet

 

 

 

Irriterer meg fortsatt når jeg tenker på den epiosoden der dama begynte å sippe fordi dem ikke fikk hjelp til å lage rom til barna. Snakk om utakknemlig! Fikk kjempemye hjelp, og så stille seg til å sutre...

 

Anonymous poster hash: 83fb6...d40

Haha. Den har jeg ikke sett.

Men husker godt hun som hadde brukt datterens konfirmasjonspenger for å pusse opp men ikke fått til noenting.

Mamma fra helvete kan du si.

 

Anonymous poster hash: 8c0e2...d9c

What, er det sant!? Er sjokkert! Hvordan endte episoden? Fikk de tyn for det?

Ja de fikk skikkelig kjeft.

De laget en nedbetalingsplan til datteren så hun fikk igjen pengene sine. :-)

 

Lykkelig slutt.

 

Anonymous poster hash: 8c0e2...d9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...