Gå til innhold

Solid kamera til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentungen elsker og ta bilder og jeg vurderer og kjøpe henne et i bursdagsgave.

Noen forslag til kamera? Hun blir 3 år :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har forslag?

Skrevet

Hva med instagramkameraet? Da kommer bildet med en gang og det er ikke så mange forskjellige knapper :)

Anonymous poster hash: 23f15...3f2

Skrevet

Kjøpte dette i julegave til jenta mi da hun var 4 år

809338.jpg 

https://www.komplett.no/nikon-coolpix-s32-rosa/809338?gclid=CjkKEQjw_ZmdBRD1qNKXhomX_sEBEiQAc9XNUNi3Uei_LfI0vcdBNUQdISCFYtpWt1X1GODC8JK3Cljw_wcB nå er hun snart 6 og bruker kameraet ofte.

Det er vanntett og støtsikkert (til en viss grad, selvfølgelig). Lett å bruke, hun kan både filme og ta bilder og hun kan lage rammer på bildene sine. Og så er det rosa ;) Bildekvaliteten er så som så, men jeg tenker det er ikke så viktig. Jenta mi elsker kameraet. Minus er at det bruker vanlige aa-batterier.

Anonymous poster hash: a65d8...bb0
Skrevet

Skal ta og stikke innom nærmeste elektronikkforeting og sjekk ut det rosae, tror det blir mest aktuelt bare i en annen farge (jentungen liker ikke rosa :S )

Det andre kunne man laste inn spill på og det er ikke aktuelt. Jeg vil hun skal få et rent kamera. Nettbrett ol har hun heller ikke, og det får hun ikke før hun blir mye mye eldre ;)

Skrevet

Hva med instagramkameraet? Da kommer bildet med en gang og det er ikke så mange forskjellige knapper :)

Anonymous poster hash: 23f15...3f2

Hva er det? :)

Skrevet

ste moren min kjøpte ett gammel nikon kamera til lille broren min når han var ca 5 år. nytt hadde det kosta nesten 8000 men hu fikk det for 500, nå er han snart 15 & bruker det enda. går jo ann å se på finn om noen selger en eldre modell billig? 

Anonymous poster hash: d8051...765

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...