Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Noen forslag? Hva syntes dere om navnet? Anonymous poster hash: 6107c...82f
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 angelika Anonymous poster hash: e06d0...9dd
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Ingen. Slike navn står best for seg selv. Anonymous poster hash: 1cce8...4c6
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Sol Elida Sol Elise Sol Amalie Sol Maria Sol Helena Sol Malene Anonymous poster hash: 29903...2a0
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Angelica. ;-) Fint navn men for meg vil det alltid være Isfolket. Hvis jeg skulle valgt et navn fra Isfolket ville jeg valgt Vinga. :-) Anonymous poster hash: a8382...214
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Skinn? Bær? Ur? Vei? Dat? Sikke? Runn? Skinn? Vår? Ok, så syns jeg ikke Sol er et spesielt heldig navn da.... Anonymous poster hash: 50d4d...aee
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 Angelica Elvira Anonymous poster hash: ff283...99f
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 Sol Oglittskyet Anonymous poster hash: a0692...98e
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #9 Skrevet 22. juni 2014 sol arium Anonymous poster hash: ceafb...123
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #11 Skrevet 22. juni 2014 Sol Amelia Sol Marie Sol Cornelie Sol Dorthea Sol Charlotte Anonymous poster hash: 05081...a85
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #12 Skrevet 22. juni 2014 Veig? Anonymous poster hash: 734e8...466
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #13 Skrevet 22. juni 2014 Sol Gunn Sol Vår Sol Stråle Anonymous poster hash: 08990...0cc
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #14 Skrevet 22. juni 2014 For Guds skyld ikke Angelica! Hehe! Anonymous poster hash: 04f50...6c1
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 22. juni 2014 #15 Skrevet 22. juni 2014 Sol Amelia Sol Marie Sol Cornelie Sol Dorthea Sol Charlotte Anonymous poster hash: 05081...a85 Stemmer for Marie jeg også!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #16 Skrevet 22. juni 2014 Sol Agnethe Anonymous poster hash: ff60d...012
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #17 Skrevet 22. juni 2014 Skulle jeg valgt et slikt navn ville jeg latt det stå alene. Men... sol olava? Sol isabella? Sol fiona? Sol Evelyn? Sol andrea eller sol marita. Anonymous poster hash: be5cf...1da
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #19 Skrevet 22. juni 2014 Best alene.... Sol Ierte hadde vært kult. Anonymous poster hash: 2062b...dcc
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #20 Skrevet 22. juni 2014 Vet om ei lita frøken som heter Sol-Stråle Anonymous poster hash: 671a4...98c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #21 Skrevet 22. juni 2014 Sol Vår Sol Stråle Anonymous poster hash: 08990...0cc Disse var mine forslag også, bare at jeg ville byttet om på Vår Sol Hva med Sol Juni Sol Juli(e) Sol Augusta Eller Sol Krem? Beklager barnsligheten min over her, men Sol (alene) syns jeg er et tullete navn, samme med Vår og Lykke. Da ville jeg heller valgt Solveig, Solrunn e.l, og heller kalt henne Sol.. Anonymous poster hash: baab8...174
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #22 Skrevet 22. juni 2014 Vei? Anonymous poster hash: 77f18...418
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #23 Skrevet 22. juni 2014 Kan du ikke heller bruke Sol som mellomnavn da...og bruke Vår som fornavn? Neeeiiiidaaaa.... synest at Sol står aller best helt alene. Anonymous poster hash: efa3b...54d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå