Gå til innhold

Hvilket mellommnavn passer til Sol?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen forslag? Hva syntes dere om navnet?

 

Anonymous poster hash: 6107c...82f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

angelika ;)



Anonymous poster hash: e06d0...9dd
Skrevet

Ingen. Slike navn står best for seg selv.

 

Anonymous poster hash: 1cce8...4c6

Skrevet

Sol Elida

Sol Elise

Sol Amalie

Sol Maria

Sol Helena

Sol Malene

 

Anonymous poster hash: 29903...2a0

Skrevet

Angelica. ;-)

Fint navn men for meg vil det alltid være Isfolket.

Hvis jeg skulle valgt et navn fra Isfolket ville jeg valgt Vinga. :-)

 

Anonymous poster hash: a8382...214

Skrevet

Skinn?

Bær?

Ur?

Vei?

Dat?

Sikke?

Runn?

Skinn?

Vår?

 

Ok, så syns jeg ikke Sol er et spesielt heldig navn da....

 

Anonymous poster hash: 50d4d...aee

Skrevet

Angelica

Elvira

 

 

Anonymous poster hash: ff283...99f

Skrevet

Sol Oglittskyet

 

Anonymous poster hash: a0692...98e

Skrevet

sol arium



Anonymous poster hash: ceafb...123
Skrevet

Sol Amelia

 

Sol Marie

 

Sol Cornelie

 

Sol Dorthea

 

Sol Charlotte



Anonymous poster hash: 05081...a85
Skrevet

Veig?

 

Anonymous poster hash: 734e8...466

Skrevet

Sol Gunn

Sol Vår

Sol Stråle



Anonymous poster hash: 08990...0cc
Skrevet

For Guds skyld ikke Angelica! Hehe!



Anonymous poster hash: 04f50...6c1
Skrevet

 

Sol Amelia

 

Sol Marie

 

Sol Cornelie

 

Sol Dorthea

 

Sol Charlotte

 

Anonymous poster hash: 05081...a85

 

 

Stemmer for Marie jeg også!

Skrevet

Sol Agnethe

 

 

Anonymous poster hash: ff60d...012

Skrevet

Skulle jeg valgt et slikt navn ville jeg latt det stå alene. Men... sol olava? Sol isabella? Sol fiona? Sol Evelyn? Sol andrea eller sol marita.

 

Anonymous poster hash: be5cf...1da

Skrevet

Sol må nesten stå alene.

Skrevet

Best alene....

 

Sol Ierte hadde vært kult.



Anonymous poster hash: 2062b...dcc
Skrevet

Vet om ei lita frøken som heter Sol-Stråle

 

Anonymous poster hash: 671a4...98c

Skrevet

 

Sol Vår

Sol Stråle

 

Anonymous poster hash: 08990...0cc

Disse var mine forslag også, bare at jeg ville byttet om på Vår Sol :P

 

Hva med

Sol Juni

Sol Juli(e)

Sol Augusta

 

Eller Sol Krem?

 

Beklager barnsligheten min over her, men Sol (alene) syns jeg er et tullete navn, samme med Vår og Lykke. Da ville jeg heller valgt Solveig, Solrunn e.l, og heller kalt henne Sol..

 

Anonymous poster hash: baab8...174

Skrevet

Vei?

 

Anonymous poster hash: 77f18...418

Skrevet

Kan du ikke heller bruke Sol som mellomnavn da...og bruke Vår som fornavn?

 

Neeeiiiidaaaa.... synest at Sol står aller best helt alene. :)



Anonymous poster hash: efa3b...54d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...