Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Nutrilett Shake 4 ganger om dagen, + vanlig middag. Og trening 2-3 ganger i uka.. Er det mulig? Anonymous poster hash: a0ee7...b0c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Avhengig av utgangsvekt. Anonymous poster hash: c83f7...bd7
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 170 høy.. 70 kg.. Ned til 64.. Hi Anonymous poster hash: a0ee7...b0c
humlemamma Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Ja, jeg vil tro det. 3-4 kg er jo vann, og de er det lett å bli kvitt (går ofte på første uka). Å klare ca 2 kg fett på 5 uker bør jo være gjennomførbart. Men jeg advarer, de shakene smaker grusomt! Har prøvd både supper og shaker i flere varianter og merker, og jeg kjenner den pulversmaken.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Men jeg ødelegger ikke hele opplegget hvis jeg spiser litt vanlig middag? Trener jo tross alt.. Anonymous poster hash: a0ee7...b0c
humlemamma Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Nei, hvorfor skulle du ødelegge det ved middag? Har noen sagt det? Du ligger da godt under kaloribehovet ditt med middag i tillegg til shakene, ergo burde du gå ned i vekt da. Det du bør huske på er at du muligens ikke har nok energi til å trene, om man går på streng diett som feks. ketolyse eller pulverdietter så er det ikke anbefalt å trene fordi man trenger den lille energien sin til å fungere i hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 Jeg tenkte at det da ikke blir helter samme som å bare gå på Shake, og at jeg da ødela Da får jeg prøve å trene, og heller gå turer hvis det blir ubehagelig Takk for fornuftig svar Anonymous poster hash: a0ee7...b0c
humlemamma Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 Shakene er jo ikke noe vidundermiddel i seg selv, grunnen til at de virker er at de inneholder så lite kalorier som de gjør. Jeg vil tro at ved å fortsette å spise middag vil du lettere kunne beholde vekten i ettertid, enn de som kun går på shake og bytter ut alle måltider. Ved andre dietter, som feks ketolyse som jeg har nevnt oppe her, så ryker jo dietten om man ikke følger den til alle måltider. Shake går stort sett kun på kalorier, og da har det ingenting å si om du spiser noe i tillegg så lenge du fortsatt er på underskudd.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #9 Skrevet 22. juni 2014 Jeg ville heller redusert porsjonsstørrelsene på den maten du spiser til vanlig, slik at det svarer til den kalorimengden du får fra shakene. Det må jo være mye billigere - og mer velsmakende? Kutt rask karbo, gå for grove alternativer og sunt fett og masse protein. Når du kutter karbo får du tilleggseffekt med at ennå mer vann går ut og vekttapet kommer raskere. Over lengre tid har studier vist at resultatet blir ca like stort vekttap. Anonymous poster hash: 29ff7...928
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. juni 2014 #10 Skrevet 22. juni 2014 Det går fint, spis maks 1500 kcal om dagen, og prøv å få til en gåtur på en halvtime hver dag, og gjerne noen lengre økter også.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #11 Skrevet 22. juni 2014 Jeg ville heller redusert porsjonsstørrelsene på den maten du spiser til vanlig, slik at det svarer til den kalorimengden du får fra shakene. Det må jo være mye billigere - og mer velsmakende? Kutt rask karbo, gå for grove alternativer og sunt fett og masse protein. Når du kutter karbo får du tilleggseffekt med at ennå mer vann går ut og vekttapet kommer raskere. Over lengre tid har studier vist at resultatet blir ca like stort vekttap. Anonymous poster hash: 29ff7...928 Selv gikk jeg forresten ned 11 kg på 8 uker ved å redusere kaloriene og endre sammensetningen i kosten. Det var en vår for en tid tilbake, veide også cirka det samme ift høyden min da jeg startet. Anonymous poster hash: 29ff7...928
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #12 Skrevet 22. juni 2014 11 kilo på 8 uker? FORTELL MER! Anonymous poster hash: 0c2b3...fe8
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #13 Skrevet 22. juni 2014 11 kilo på 8 uker? FORTELL MER! Anonymous poster hash: 0c2b3...fe8 Hehe var VELDIG motivert for å lomme i bikiniform etter en periode med vinter og økt innpakning i fett :-p Veide vel litt mer enn HI da når jeg tenker etter, men gikk ned til ca der hun vil være. Spiste to knekkebrød eller potetlomper med helt valgfritt pålegg til frokost, samme til lunch + eple eller annen frukt. Masse jordbær! Reduserte MYE på middagen, kunne være f.eks et stykke kjøtt eller fisk med wokgrønnsaker eller salat, ubegrenset mengde grønt og ikke noe ris/pasta/potet/brød til dette måltidet. Kveldsmat var en rett i koppen-suppe, to knekkebrød som ved frokost, en pose småsulten-nøtter eller ubegrenset mengde fruktsalat. Og ubegrensede mengder skummet kulturmelk døgnet rundt, forresten, gjerne med kunstig søtningsmiddel og kanel og eple i en skål...Mmm Også gikk jeg minst 1 time daglig, jogget en halvtime (samme strekning som gåturen), litt styrketrening for å vedlikeholde muskulaturen. For husk at muskler gir høyere hvileforbrennimg og er det som gir oss de fineste formene! Vet ikke om min metode var så sunn, den ble litt voldsom og jeg synes man kun skal gjøre slikt i få uker. Har i ettertid innsett at fokuset mitt lå litt for mye på dette og litt for lite på livsnytelse og det å godta den kroppen man har. Anonymous poster hash: 29ff7...928
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå