ms.Pond Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 ... du blir overlykkelig fordi det er oppholds og over 10 grader en liten stund, og gjeter mann og unger i ti-minutters utelek ut for å få litt frisk luft mellom sprutregnskurene. Og ikke minst fordi du blir overlykkelig over å bo et par mil lenger nede i dalen enn de som våknet til snø i dag...
frk Nilsen Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 I slike stunder kjenner jeg at jeg er meget godt fornøyd med å ha emigrert til Oslo
ms.Pond Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2014 Ja det skjønner jeg! Merker hjemlengselen ekstra godt da
Gjest Jigglewiggle Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Pleier å finne en sjarm i alle typer vær, men akkurat nå kjente jeg at det er helt greit å bo litt lenger sør
AvMåneskinnGrorDetNADA Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Synes ikke vi skal klage i det hele tatt jeg. Siden nyttår har vi faktisk hatt utrolig bra vær/årstid her. Ja, så har vi noen dager med drittvær akkurat nå (her regner det), men om et par dager blir alt så mye bedre igjen
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Jeg savner virkelig ikke Trøndelag, trives godt i indre østland. Stabilt vær og tørt klima.
ms.Pond Skrevet 23. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2014 Som den utflytta østlendingen jeg er blir jeg både frossen og nedstemt av snøvarsler i slutten av juni. Men heldigvis lover de bot og bedring utover i uka. Om det ikke blir sørlandske temperaturer så får vi i det minste se sola i de kommende dagene. Yay!
Iiiiik Skrevet 24. juni 2014 #8 Skrevet 24. juni 2014 Hvis jeg ikke hadde vært vant til annet, ville jeg nok tålt det, men det er en uutholdelig tanke å skulle flytte til det klimaet. Du vet du elsker mannen når han veier opp for alt det dårlige været!
ms.Pond Skrevet 24. juni 2014 Forfatter #9 Skrevet 24. juni 2014 Hvis jeg ikke hadde vært vant til annet, ville jeg nok tålt det, men det er en uutholdelig tanke å skulle flytte til det klimaet. Du vet du elsker mannen når han veier opp for alt det dårlige været! Sant nok! Hadde jeg visst hva jeg gikk til spørs det om jeg hadde flyttet på min solbrune bakende. Men Trøndelag viste seg fra sin beste side i de dager Likevel, hadde han ikke vært odelsgutt ville vi ha bodd mye lenger sør nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå