Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Sitter i kassa på Kiwi... Og er LEI! Blir sliten og lei av å omgås folk hele dagen, jeg vil ha mer tid for meg selv! Er typisk introvert, og føler jeg ikke passer i jobben min i det hele tatt. Dere som er introverte, hva slags jobber har dere, og trives dere? Har dere evt noen forslag til jobber som kan passe for meg? Anonymous poster hash: 6e33f...74c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Har forresten ingen utdannelse, bare studiekompetanse... Anonymous poster hash: 6e33f...74c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Sitter i kassa på Kiwi... Og er LEI! Blir sliten og lei av å omgås folk hele dagen, jeg vil ha mer tid for meg selv! Er typisk introvert, og føler jeg ikke passer i jobben min i det hele tatt. Dere som er introverte, hva slags jobber har dere, og trives dere? Har dere evt noen forslag til jobber som kan passe for meg? Anonymous poster hash: 6e33f...74c Er jo ikke en jobb uten folk akkurat, men jeg er introvert og arbeidet et år i barnehage. Det var fantastisk kjekt, men så elsker jeg unger da. :-) Anonymous poster hash: ccb87...a79
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Sitter i kassa på Kiwi... Og er LEI! Blir sliten og lei av å omgås folk hele dagen, jeg vil ha mer tid for meg selv! Er typisk introvert, og føler jeg ikke passer i jobben min i det hele tatt. Dere som er introverte, hva slags jobber har dere, og trives dere? Har dere evt noen forslag til jobber som kan passe for meg? Anonymous poster hash: 6e33f...74c Er jo ikke en jobb uten folk akkurat, men jeg er introvert og arbeidet et år i barnehage. Det var fantastisk kjekt, men så elsker jeg unger da. :-) Anonymous poster hash: ccb87...a79 Er egentlig ikke så glad i andre unger enn mine egne, men takk for forslag!Hi Anonymous poster hash: 6e33f...74c