Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Sitter i kassa på Kiwi... Og er LEI! Blir sliten og lei av å omgås folk hele dagen, jeg vil ha mer tid for meg selv! Er typisk introvert, og føler jeg ikke passer i jobben min i det hele tatt. Dere som er introverte, hva slags jobber har dere, og trives dere? Har dere evt noen forslag til jobber som kan passe for meg? Anonymous poster hash: 6e33f...74c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Har forresten ingen utdannelse, bare studiekompetanse... Anonymous poster hash: 6e33f...74c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Sitter i kassa på Kiwi... Og er LEI! Blir sliten og lei av å omgås folk hele dagen, jeg vil ha mer tid for meg selv! Er typisk introvert, og føler jeg ikke passer i jobben min i det hele tatt. Dere som er introverte, hva slags jobber har dere, og trives dere? Har dere evt noen forslag til jobber som kan passe for meg? Anonymous poster hash: 6e33f...74c Er jo ikke en jobb uten folk akkurat, men jeg er introvert og arbeidet et år i barnehage. Det var fantastisk kjekt, men så elsker jeg unger da. :-) Anonymous poster hash: ccb87...a79
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Sitter i kassa på Kiwi... Og er LEI! Blir sliten og lei av å omgås folk hele dagen, jeg vil ha mer tid for meg selv! Er typisk introvert, og føler jeg ikke passer i jobben min i det hele tatt. Dere som er introverte, hva slags jobber har dere, og trives dere? Har dere evt noen forslag til jobber som kan passe for meg? Anonymous poster hash: 6e33f...74c Er jo ikke en jobb uten folk akkurat, men jeg er introvert og arbeidet et år i barnehage. Det var fantastisk kjekt, men så elsker jeg unger da. :-) Anonymous poster hash: ccb87...a79 Er egentlig ikke så glad i andre unger enn mine egne, men takk for forslag!Hi Anonymous poster hash: 6e33f...74c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Vaske Lager Gartner/ parkarbeider (eller hva det heter.... ) Anonymous poster hash: ca457...32b
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Du må være fornøyd du har en jobb, du som er uten utdanning ;-) Anonymous poster hash: 04208...1f0
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 Du må være fornøyd du har en jobb, du som er uten utdanning ;-) Anonymous poster hash: 04208...1f0 Er selvfølgelig det, men når man går på akkord med seg selv hele tiden går det til slutt på helsa løs!Hi Anonymous poster hash: 6e33f...74c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 Sitter i kassa på Kiwi... Og er LEI! Blir sliten og lei av å omgås folk hele dagen, jeg vil ha mer tid for meg selv! Er typisk introvert, og føler jeg ikke passer i jobben min i det hele tatt. Dere som er introverte, hva slags jobber har dere, og trives dere? Har dere evt noen forslag til jobber som kan passe for meg? Anonymous poster hash: 6e33f...74c Er jo ikke en jobb uten folk akkurat, men jeg er introvert og arbeidet et år i barnehage. Det var fantastisk kjekt, men så elsker jeg unger da. :-) Anonymous poster hash: ccb87...a79 Er egentlig ikke så glad i andre unger enn mine egne, men takk for forslag!Hi Anonymous poster hash: 6e33f...74c Vet du, var i samme situasjon som deg! Og fikk jobb i barnehage. Tenkte det kom til å bli pyton da jeg ikke var glad i andre enn mine egne barn. Så feil kan man ta!! Ble veldig glad i andre barn Rart! Hadde ikke trodd det altså La ikke det være en stopper iallefall, du kan jo ikke velge å vrake, lik som meg Anonymous poster hash: 2321c...d90
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #9 Skrevet 22. juni 2014 Jeg ville valgt å studere, og evt. jobbe deltid på Kiwi i tillegg dersom det ble stramt økonomisk. Anonymous poster hash: 513e2...02a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå