Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Og ingen av pappaene er involvert, 1 mnd, 1 år og 7 år.Jeg har dessverre ikke jobb for jeg hAr sterk angst, så får penger fra NAV. Er det sjanse for at noen mann vil ha meg? Jeg vil ikke være alene resten av livet Anonymous poster hash: 0bca8...ca2
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Troll. Anonymous poster hash: 8dc4b...4d3
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Har en venninne som var i den situasjonen. Hun fant seg en mann, men dessverre var hun såpass desperat at hun gikk for første og "beste". Endte opp med at hun mistet omsorgen for alle barna sine fordi han ikke var en snill og god mann. Sånn umiddelbart tror jeg neppe du er førstevalget...... Anonymous poster hash: b568b...924
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Troll. Anonymous poster hash: 8dc4b...4d3 Hvorfor tror du det er troll? Anonymous poster hash: e509c...dd0
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Jeg bare undres over hvordan du kan ha sex med en ny man og attpåtil bli gravid når du har et barn på fire mnd? Anonymous poster hash: 39c76...0fd
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Dessverre nei! Anonymous poster hash: 7b411...c03
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 Nei, det får du nok ikke tak i. Anonymous poster hash: 85e8e...9ec
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 Jeg bare undres over hvordan du kan ha sex med en ny man og attpåtil bli gravid når du har et barn på fire mnd? Anonymous poster hash: 39c76...0fd Jeg trodde jeg hadde funnet en snill mann. Så ble jeg uplanlagt gravid og da stakk han. Anonymous poster hash: 0bca8...ca2
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #9 Skrevet 22. juni 2014 Jeg har to barn med to forskjellige menn, og får aap pga angst osv. Og en ny mann er virkelig ikke det jeg tenker på nå. Å gå i terapi, ta en utdannelse, få jobb, ta vare på barna og å få til et samarbeid med pappaene er det som er i fokus de neste årene. Hvorfor er du så opptatt av å få en ny mann nå? Høres ut som om du har mange ting å jobbe deg gjennom først. Anonymous poster hash: 5daf9...689
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #10 Skrevet 22. juni 2014 Jeg har to barn med to forskjellige menn, og får aap pga angst osv. Og en ny mann er virkelig ikke det jeg tenker på nå. Å gå i terapi, ta en utdannelse, få jobb, ta vare på barna og å få til et samarbeid med pappaene er det som er i fokus de neste årene. Hvorfor er du så opptatt av å få en ny mann nå? Høres ut som om du har mange ting å jobbe deg gjennom først. Anonymous poster hash: 5daf9...689 Enig med du. Anonymous poster hash: 39c76...0fd
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #11 Skrevet 22. juni 2014 Hvordan klarer du å møte og ha sex med alle disse mennene om du har sterk angst? Anonymous poster hash: 727b4...7a2
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #12 Skrevet 22. juni 2014 Ja det tror jeg. Om du bytter ut angst med generell dårlig psyke og narkotika (historie ? ) og div andre ting som en kanskje ikke skulle tro sto på toppen så har man min søster. Og hun har hatt flere menn.. så mist aldri håpet. På den andre siden er jeg altså veldig enig i de som sier at dette antageligvis ikke bør være i fokus nå. Barna bør være høyt prioritert og det krever jo en del bare det. Lykke til Anonymous poster hash: 0563b...523
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #13 Skrevet 22. juni 2014 Med en baby på en mnd bør du vel ha fokus på barna istede for å finne ny kjærest? Om du klarer deg fint, oppdrar barna dine bra og blir bedre av angsten, tror jeg ikke det spiller noen rollemhvor mange fedre du har til barna dine når du treffer den rette. Men glem kjærester for øyeblikket. Barna dine trenger deg nå, 100%. Anonymous poster hash: 9da14...a0f
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #14 Skrevet 22. juni 2014 Du får sikkert en ny mann, men betviler sterkt at det blir en ressurssterk, utdannet mann som faller for deg pga valgene du har tatt. 3 barn, 3 ulike fedre og NAV'er? Anonymous poster hash: 873ec...52f
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #15 Skrevet 22. juni 2014 Jeg har to barn med to forskjellige menn, og får aap pga angst osv. Og en ny mann er virkelig ikke det jeg tenker på nå. Å gå i terapi, ta en utdannelse, få jobb, ta vare på barna og å få til et samarbeid med pappaene er det som er i fokus de neste årene. Hvorfor er du så opptatt av å få en ny mann nå? Høres ut som om du har mange ting å jobbe deg gjennom først. Anonymous poster hash: 5daf9...689 Vel, enig med at man må jobbe med seg selv. Men å være singel bare av prinsipp, for å være singel, er bare dumt. Ikke alle er skapt for å gå som single i 10 år. Hilsen ei gift som har tre barn med to menn, der mann nr 1 er død. Anonymous poster hash: 50b46...ea1
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #16 Skrevet 22. juni 2014 Du får sikkert en ny mann, men betviler sterkt at det blir en ressurssterk, utdannet mann som faller for deg pga valgene du har tatt. 3 barn, 3 ulike fedre og NAV'er?Anonymous poster hash: 873ec...52f Naver er feil betegnelse på ei som er syk! Skjerp deg!! Anonymous poster hash: 1746c...55b
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #17 Skrevet 22. juni 2014 Jeg kjenner tre stk. Som har tre barn med tre forskjellige menn. Hun ene er ufør. Alle tre har funnet nye menn. Hun som også er ufør har vært sammen med en snill og god mann i 5 år. Det finnes håp. Anonymous poster hash: a8183...e94
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #18 Skrevet 22. juni 2014 Jeg kjenner tre stk. Som har tre barn med tre forskjellige menn. Hun ene er ufør. Alle tre har funnet nye menn. Hun som også er ufør har vært sammen med en snill og god mann i 5 år. Det finnes håp. Anonymous poster hash: a8183...e94 Signerer at det er håp. Samtidig som flere av mine pene, single, barnløse venninner med gode jobber, fin temperament osv har gått single i mange år (ufrivillig), fordi de kommer kun for noen idioter som ønsker sex, men lyver om at de er interessert i forhold. Har vært borti slike selv i min singelperiode :S Mens ei i omgangskretsen kan få seg et ligg med hvem som helst, også med alle de gifte mennene hun sjekker opp, selv om hun er mindre pen, brautende og har 3 barn med 3 forskjellige menn, der ingen fedre ønsker å ha samvær på grunn av måten hun er på. Hun terroriserte nydama til den siste barnefaren i 2 år, bare for moro skyld. Så jeg forstår overhode ikke hva menn ser i henne, bortsett fra et lett knull Anonymous poster hash: 50b46...ea1
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #19 Skrevet 22. juni 2014 Du får sikkert en ny mann, men betviler sterkt at det blir en ressurssterk, utdannet mann som faller for deg pga valgene du har tatt. 3 barn, 3 ulike fedre og NAV'er? Anonymous poster hash: 873ec...52f Hvorfor sier du det? Jeg var alene med 4 barn (et barn med en mann, og 3 med siste mann), i tillegg var jeg syk. Hadde foreldrepenger og OS fra nav som eneste inntekt. Faren til de 3 minste forlot meg i siste svangerskap. Da babyen var 3 mnd møtte jeg igjen en ungdomsflamme. Han er siv.ing, driver stort firma med 150 ansatte, 50 mill på konto, hadde hus, leilighet (på Oslos beste vestkant), og stooor båt. I tillegg var han både snill, kjekk og veltrent. Nå var det andre grunner til at forholdet bare varte et år, men ressurssterke menn kan da fint falle for oss litt "ressurssvake" kvinner. Man er ikke dømt til å ende opp med en "slask" bare fordi man ikke selv er så godt stilt. Enkelte menn har nemlig evnen til å se kvinnen bak disse valgene. For vi trenger ikke være dårlige kvinner selv om livet ikke tok den retningen vi hadde håpet... Anonymous poster hash: 7b27b...20b
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #20 Skrevet 22. juni 2014 Tviler!! Ingen med vettet i behold i så fall... Anonymous poster hash: 3ce00...223
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #21 Skrevet 22. juni 2014 Har en kusine med 3 barn med 3 forskjellige menn. Nå fikk hun første da hun var veldig ung og barnefaren døde etter kort tid. Men hun har nå giftet seg med en som ikke er far til barna hennes. Hjelper kanskje at 2 av de er store/voksne og ikke bor hjemme. .. Anonymous poster hash: de18f...355
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #22 Skrevet 22. juni 2014 Lurer på om jeg vet hvem far til minsten din er. Håper for Guds skyld ikke det. Men fikk en ekkel følelse. Jeg vet ikke hvem du er, har ingen peiling! Men saken er at mannen min ringte meg for noen uker siden og gråt i tlf. Han ville fortelle meg før ryktene nådde meg. Han sa at det gikk rykter om at det nylig var blitt født et barn som han var far til. Dette stemte ikke, sa han. Så jeg bare lo og slo det ifra meg. Folk sier så mye rart på bygda.. Men han var virkelig opprørt (forståelig nok) Er det mulig at du kan gi meg en forbokstav? Anonymous poster hash: 2bddc...f3c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #23 Skrevet 22. juni 2014 Jeg har tre barn med tre fedre. Ingen ønskesituasjon, men er ikke noe dårlig menneske for det. Kunne tatt abort, men gjorde ikke. Og til dere som hyler om prevensjon, vi hadde det!! Anonymous poster hash: 87156...679
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #24 Skrevet 22. juni 2014 Om du vil finne deg en mann? Ja, selvfølgelig vil du finne deg en mann hvis du stiller null krav og tar den som "vil ha deg". Men da vil du kanskje ende opp med enda en av den typen jeg mistenker du allerede har vært ute for? Som utnytter deg og stikker av fra ansvaret med barna? Tre fedre som ikke har noe med sine barn å gjøre i det hele tatt? Det er ille! Det er ikke normalt ikke å ta ansvar for sine barn, selv om forholdet til mor tar slutt. Prøv heller å legge tankene på hylla for nå. Konsentrer deg om barna og om å få livet ditt på stell. Få hjelp for angsten. Prøv å komme deg inn i jobb etterhvert. Ikke la det å "få en mann" bli det som styrer deg, for plutselig sitter du der med fire barn med fire forskjellige menn, og nok en idiot av en "far" har forlatt deg. Anonymous poster hash: 1f510...cdd
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #25 Skrevet 22. juni 2014 Høres ut som du har dårlig dømmekraft når det gjelder menn. Prioriter barna dine og helsa di nå, ikke stress med å finne en mann og velg en du har felles kjente med, er som regel tryggere det. Anonymous poster hash: 4d7fb...b6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå