Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Selger dere da til førstemann som sier sikkert at han/hun vil kjøpe, eller holder dere av til første som viser interesse? Anonymous poster hash: 84261...6a9
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Spørs litt hva det er Men selger som oftest til første som kjøper og henter Anonymous poster hash: 50279...7ec
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Kommer an på hva det er ja. Da vi skulle selge bilen holdt vi av til første som var interessert. Opplevde også at andre gjorde dette for oss da vi skulle kjøpe bil. Altså, om noen sa at de sikkert ville kjøpe den, så sa vi ifra at det var noen som sulle se på den føst. Om begge er intr er det mindre rom for pruting... Selger jeg småting så er det førstemann som sier de vil kjøpe, men da gir jeg beskjed om dette i første melding Anonymous poster hash: 19a70...b0a
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Første som sier de skal komme å hente det. Pleier også å si til et par som ringer senere at de får gjenstanden hvis nr 1 ikke kommer og at jeg da tar kontakt. Anonymous poster hash: 9e27c...816
It's all about me Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Holer ikke av, det blir det ikke penger av. Selger til første som sier de skal ha og avtaler betaling.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Kommer an på hva jeg selger. Når vi har solgt bil "holder vi av" til første som vi avtaler visning med hvis han hun er villig til å betale det vi forlanger. Ved småting selger jeg til første som vil ha tingen Anonymous poster hash: 19729...c74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå