Gå til innhold

Dummeste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har mannen og jeg sittet oppe hele natta og spilt playstation. Angrer nå, siden babyen våkner snart.. Aldri mer skal jeg sitte oppe hele natta. Det hører fortiden til. :-)

Anonymous poster hash: b591a...382

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: c086e...5d6

Skrevet

Du kan jo fortsatt sitte oppe hele natten og spille....men da må mannen legge seg tidlig sånn at han kan ta babyen om morgenen. ;)

Bytte litt på. :)

Skrevet

Så kjekt å ikke være heeelt A4 å legge seg kl 22. Bare det å være så "vågal" å gjøre slikt liker jeg å høre:) Vi kan sitte oppe halve natta å fjase og tulle og andre dagen etter. Man skal rangle litt:)

Skrevet

Jeg føler meg eldgammel når jeg leser dette, synes det å bruke hele natta på å spille på playstation er rett og slett tullete - misbruk av tid :) Hadde dere delt en flaske vin og skravlet, hatt film-maraton eller hatt sex hele natta hadde jeg skjønt det, men playstation? Kjedelig og barnslig :) (Jada, jeg er 37 år og et fossil)

Anonymous poster hash: 26f6c...d06
Skrevet

Jeg føler meg eldgammel når jeg leser dette, synes det å bruke hele natta på å spille på playstation er rett og slett tullete - misbruk av tid :) Hadde dere delt en flaske vin og skravlet, hatt film-maraton eller hatt sex hele natta hadde jeg skjønt det, men playstation? Kjedelig og barnslig :) (Jada, jeg er 37 år og et fossil)

Anonymous poster hash: 26f6c...d06

Jeg er 24 og helt enig med deg - det eneste som kvalifiserer til å være oppe hele natta her er masse sex, eller vin og skravling. Ikke engang filmmaraton er verdt det, synes jeg. ;)

Anonymous poster hash: a906f...b21

Skrevet

Jeg er 25 og mannen er 38 :-) Det er så sjelden vi får tid til å spille nå, og så kom jo Watch Dogs ut. Men nå er vi ferdige med spillet da, kun småting igjen. Vi er veldig glad i og spille sammen, det er liksom vår greie, så vi synes ikke det er bortkastet tid :-) Vi møttes jo også gjennom onlinespill :-)

Skrevet

Hi den siste der.

Skrevet

Det å være lenge oppe og spille av og til kan være hyggelig. Jeg er 30 år, har mastergrad, fast jobb og er godt gift. Vi er null interessert i festivaler eller i å gå ut på byen eller i å drikke oss drita, sånt synes vi er barnslig. Men å kose oss med å spille av og til, det liker vi begge :)

Så forskjellig definisjon på hva som er barnslig og hva som er modent

Anonymous poster hash: db2f5...d72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...