Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Jeg undres. Min lille på snart 2mnd fikk plutselig i dag vanvittig mye luft i magen. Det har plaget han hele dagen, kvelden og nå da natta.Han har vært treg i magen i det siste og han har fått malt i melka. Mme. Ikke i hver flaske men kanskje sånn ca. annenhver gang. Det har funka greit og han har hatt en-to bæsjebleier i døgnet. Men idag er det helt annerledes. Han promper kjempe masse og har hatt seks bæsjebleier! Før sleit han med treg mage og hadde smerter. Nå sliter han med luftsmerter. Han krøker hele kroppen og så kommer det noen kjempe fiser. Han trykker til han blir rød i ansiktet...Får helt vondt av han jeg. Men hva kan det komme av? Håper selvsagt at det er forbigående. Og at alt er bra igjen i morgen. Er super happy for at han tømt seg, men den lufta er virkelig plagsom. Skal sies at han har gulpa unormalt mye idag også, og spist litt mindre enn vanlig, men ikke sånn at jeg er bekymra når det kommer til matmengden. Anonymous poster hash: 097e6...0b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå