Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Vi var i besøk i ettermiddag, og de skulle kappløpe til gangen (forsøk på å få de til å frivillig forlate). 3-åringen snubla eller sklei og datt på gulvet, sånn som han gjør minst 10 gang for dag. Da han hadde fått på seg cherroxene, så sviktet liksom ene kneet hans. Han tok et steg, og det ble knekk i kneet. Så ganske komisk ut, og vi lo litt, regna med foten ikke var helt í støvlene. Han plagdes litt med å gå, så jeg bar han ned trappa ute, sjekka på nytt støvlene, men han fikk fremdeles ikke til å gå, så jeg bar han, begynte å ane uråd pga han ikke fikk til å gå. Han hadde ikke spesielt vondt, men klagde på at foten ikke ville gå. Da vi kom hjem var det rett i kveldsmaten og legginga, så vet ikke hvordan det gikk med kneet. Han var ikke hoven. Jeg måtte bare fortelle det en plass, sitter alene hjemme og tenker på ham, så takk for at du leste. Anonymous poster hash: b428b...7b9
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 Kan ha fått en strekk i benet. Er det likedan i morgen bør han til lege, mulig han trenger støttebandasje f.eks. Anonymous poster hash: d54fe...78e
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 Sønnen min har ofte haltet/ikke villet gå med foten i et par dager flere ganger etter fall/uheldige hopp. Så lenge han kan stå på den, har jeg ikke tatt ham til lege, bare ventet og sett det an. Jeg har tatt på en støttebandasje selv hvis han har ønsket det. Anonymous poster hash: 33912...9ce
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #4 Skrevet 21. juni 2014 Takk for svar, dere Har ikke støttebandasje hjemme og det er ikke sikkert det er legevakt her i morgen (vanligvis er det på sykehuset og det er 2 timer unna) - så får håpe det er bedre i morgen! Takk for beroligende svar Anonymous poster hash: b428b...7b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå