Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Bor på hotell i helga. Og bestilte med barneseng, derfor hadde jeg selvsagt ikke med egen seng. Når vi kom i går fant de ingen seng til oss, men i kveld var det ordnet, da uten dyne og pute. Bruker ett pledd jeg hadde med meg. Kjøleskapet åpnet jeg (kontakten var ikke i) og der var det "noe" i, som luktet helt jævlig, slengte da bare døra igjen. Fortalte det i dag i resepsjonen, men ikke noe er gjort. Rommet er i dag ikke vasket. Kan jeg kreve noe avslag når jeg betaler i morgen pga dette? Evt hvor mye? Anonymous poster hash: 5e1f0...6bf
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 Jeg hadde spurt om det ja men vet ikke hvor mye. Hvor mye skal dere betale uten avslag? Anonymous poster hash: b45ad...02e
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 Jeg hadde spurt om det ja men vet ikke hvor mye. Hvor mye skal dere betale uten avslag? Anonymous poster hash: b45ad...02e 799 kr pr natt. 2 netter Anonymous poster hash: 5e1f0...6bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå