Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Jeg har slanket med en del og buksene mine begynner å henge i rompa. Men så er problemet å finne seg nye bukser. Jeg har nemlig ganske store hofter etter 3 fødsler. Buksene som sitter fint på lår og rompe er for trang til å lukke! Noen som har samme problem som kan komme med tips hvor man kan finne bukser som passer til denne formen? Anonymous poster hash: 63492...4ea
Mø schæl! Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 Hei! Nå vet jeg ikke hvilken størrelse du bruker, men disse buksene har jeg falt pladask for. De sitter ganske "tight", samtidig som det er en slags strikk i sidene slik at man kan tøye dem ganske langt ut når de skal kneppes. Finnes i flere farger, som rett, bootcut eller slim, tror jeg - samt to ulike lengder. http://www.ellos.no/ellos-plus-collection/stretchjeans-freja-bootcut-indre-benlenge-86-cm/347721?selArt=205405
hysterika Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 Lindex sine generous jeans er fine, og de er ikke så dyre heller. Starter på str. 44.
Rafaella Skrevet 21. juni 2014 #4 Skrevet 21. juni 2014 Levis curved id. Sitter kjempefint, og holder fasongen. Har fått masse kompliment for de buksene (har flere)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå