Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Barnet mitt og jeg skal på tur med min far og brødrene mine. Vi skal kjøre til Gøteborg til ferga også et stykke inn i Danmark. Det tar ca. 3,5 time til Gøteborg herfra. Barnet mitt sluttet med bleie for 2 uker siden og har ikke hatt noen uhell siste uken. Ville dere hatt på bleie i bilen for at de andre skal få slippe å være med på dopauser ofte og risikere urin i bilsetet + bilen eller tatt sjansen? Kan forøvrig nevne at bilen til pappa er 2 mnd. gammel ... Anonymous poster hash: 9976c...0bb
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 Bleie utenpå trusa og hyppige dopauser? Hadde ikke tatt sjansen med så ny bil... Anonymous poster hash: 4a905...429
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 Er pga. alderen på bilen jeg er litt redd for uhell. Tror ikke han hadde blitt så voldsomt fornøyd om vi hadde hatt uhell Anonymous poster hash: 9976c...0bb
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #4 Skrevet 21. juni 2014 Bleie på. Kan jo hende han sovner, greit å ha bleie da Anonymous poster hash: 42601...74a
❤lille stjerne❤ Skrevet 21. juni 2014 #6 Skrevet 21. juni 2014 Tisselaken i setet og ta med noen skift.
SuperFries Skrevet 21. juni 2014 #7 Skrevet 21. juni 2014 Tatt på bleie. Spesielt hvis det er en risiko for at barnet sovner på turen. Vi tar på bleie rett før lengre turer, og tar den av idet vi kommer fram. Spør hun om dopause underveis, gjør vi selvsagt det. Som oftest sovner hun... Og tisser mens hun sover.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #8 Skrevet 21. juni 2014 Ok. Det blir bleie. Takk for svar. Har vært usikker og vil absolutt ikke ødelegge noe i bilen! Tenkte å ta bleien av på fergen til Danmark. Sovne gjør hn nok for hn sovner alltid i bilen, uansett om det er en tur på 5 minutter eller 5 timer Anonymous poster hash: 9976c...0bb
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #9 Skrevet 21. juni 2014 Vi kjørte nettopp 4 timer i bil inkl en ferjetur med vår gutt som sluttet med bleier 2-3 uker før. Vi valgte å ha potte med i bilen og tok ikke bleie på. Har også hatt engangs-tisselaken i bilstolen tidligere. Det gikk helt fint! Du kan jo gi lite drikke rett før bilturen slik at det ikke blir så stor urinproduksjon. Og sørge for å stoppe slik at barnet får tisset. Min gutt ville absolutt ikke ha bleie på, og da synes jeg det er dumt å tvinge på. Men hvis barnet ditt synes det er helt greit, så kan du selvfølgelig bruke bleie. Anonymous poster hash: edea0...d15
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #10 Skrevet 21. juni 2014 Barnet sier ikke noe på å ta på bleie i bilen. Hadde det vært vår bil hadde jeg latt bleia være av, men når det ikke er vår bil og den er splitter ny blir det litt annerledes Anonymous poster hash: 9976c...0bb
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #11 Skrevet 21. juni 2014 La barnet være uten bleie. Legg et tisselaken i setet og spør hyppig. Så nedverdigende å måtte ha bleie bare for at du er redd for uhell. Anonymous poster hash: a9e95...407
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #12 Skrevet 21. juni 2014 La barnet være uten bleie. Legg et tisselaken i setet og spør hyppig. Så nedverdigende å måtte ha bleie bare for at du er redd for uhell. Anonymous poster hash: a9e95...407 Uhm ... Barnet er 2,5 år ... Tror ikke hn tenker så mye over om det er nedvedigende eller ikke. Har på bleie ved soving uansett Anonymous poster hash: 9976c...0bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå