Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 I dag har vi fått tilbud om å låne en fantastisk flott hytte ved sjøen helt gratis, så lenge vi ønsker. En kusine av meg som låner ut til mange i sommer. Hun sier hun ikke vil ta betalt av noen, vil gjøre noe bra for de som ikke opplever så mye med barna. Saken er jo at jeg har penger å betale, så jeg skrev at vi vil betale. For meg blir det mest ryddig i forhold til familiebånd og at jeg er redd noen tror jeg utnytter folk. Nei, hun ville gjøre likt for alle. Jeg vet at hun og mannen sliter enormt med økonomien og muligens må selge til høsten. Føler da det blir så feil å bare ta uten å gi tilbake. Hva sier dere? Sært av meg ? Anonymous poster hash: 549f9...b55
Elina Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 Nei, du er ikke sær hadde insistert på å betale jeg også. Men veldig hyggelig av henne da, og tenke på andre når de selv sliter
ærlig talt Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 Neida, du er ikke sær. Jeg ville takket ja til hytteturen, og så kjøpt en fin gave/gavekort som takk. Personlig synes jeg det er fælt å ta imot penger fra andre, men gaver blir noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå