Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 der kona aner fred og ingen fare. Skjerpings! Greit nok er det han som er den mest umoralske, men det fratar dere ikke ansvar. Dessuten må det være svært ydmykende for dere å være den andre kvinnen og måtte holde forholdet skjult. Sikkert gøy der og da, men sånt ødelegger også dere, ikke bade kona hans når hun finner ut av det. Hvordan klarer dere å se dere selv i speilet? Jeg kunne aldri hatt meg med en gift mann, har såpass med selvrespekt at jeg krever å være den eneste i livets hans Anonymous poster hash: 6dd31...126
ærlig talt Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 Jeg har aldri hatt forhold med opptatte menn, da jeg ikke klarer tanken på å dele en mann med andre damer Men, jeg mener faktisk at det er personen som er i et forhold som alene har det moralske ansvaret i utroskap. Det er den som er utro som gjør noe galt! Mener jeg da, men jeg skjønner at andre ser annerledes på det.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 Jeg har aldri hatt forhold med opptatte menn, da jeg ikke klarer tanken på å dele en mann med andre damer Men, jeg mener faktisk at det er personen som er i et forhold som alene har det moralske ansvaret i utroskap. Det er den som er utro som gjør noe galt! Mener jeg da, men jeg skjønner at andre ser annerledes på det. Det var jo nettopp det jeg skrev, men jeg mener at den som er i et slikt forhold ydmyket seg selv og vil miste selvrespekten. Dessuten er det som å stå og heie ved siden av en mobber, du bidrar til at det skjer, det hadde kanskje ikke skjedd uten deg, (deg som i den som er i et forhold med en gift mann, ikke deg som skrev kommentaren!) Anonymous poster hash: 6dd31...126
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #4 Skrevet 21. juni 2014 Det finnes ting her i verden man ikke forstår. Og svært mange forstår seg ikke på forhold utenfor ekteskapet. Jeg har et forhold til en gift mann. Og jeg er selv gift. Og ingen av oss ønsker å bryte opp hjemme. Når vi er sammen har vi det fantastisk, vi oppfører oss som nyforelskede tenåringer, vi prater, spiser sammen, har vidunderlig sex og sover tett inntil hverandre. (Ja vi har begge jobber som innebærer at vi ofte er borte over natten). Til tross for at jeg er forelsket, jeg har et godt og trygt forhold til mannen min. Jeg ønsker å dele livet mitt med ham. Det høres sikkert rart ut ja, men dessverre styrer man ikke følelser. Jeg og han jeg har et forhold til kunne aldri fungert sammen i hverdagen. Og dermed er det svært enkelt. Han har det bra med kona også, så vi er helt enige om agendaen for forholdet vårt. Anonymous poster hash: e9665...71b
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #5 Skrevet 21. juni 2014 Vel, det er mye rart man ikke skal forstå her i verden.. Jeg har et "forhold" til to opptatte menn, og det er kun for nytelsens skyld. Selvrespekten min er det ingenting i veien med. Jeg vil ha sex og nærhet, jeg vil ha oppmerksomhet og morsomme stunder, men jeg har ikke troen på ekte kjærlighet så da unngår jeg rett og slett å bli såret. Ja, det er trist for damene til disse mennene, men det er ikke min oppgave å sørge for at mennene deres ikke er utro. Anonymous poster hash: 55292...ff0
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #6 Skrevet 21. juni 2014 Jeg har et forhold til en gift mann- min egen! og er veldig komfortabel med det! Anonymous poster hash: 01d7f...980
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #7 Skrevet 21. juni 2014 Beklager at jeg ikke spesifiserte at jeg mente en annen gift mann enn deres egen mann. Trodde det var underforstått. Anonymous poster hash: 6dd31...126
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå