Gå til innhold

Dere som har hatt klamydia..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som fikk symptom.. Hvilke og når kom de?

Anonymous poster hash: 053d3...280

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAdde det i min grønne ungdom og fikk en forferdelig svie under vannlatning. Ellers ingen andre sympt.

Skrevet

Hadde det også da jeg var ung, hadde utflod og svie ved samleie. 

Skrevet

Jeg var i et forhold og vet ikke nøyaktig når han fikk klamydia av å være utro, han var utro med flere og viste ikke selv hvem han fikk det av. Så hvor lenge jeg hadde det før jeg fikk symptomer vet jeg ikke.

Hos meg var det likt soppinfeksjon, bare mye kraftigere. Veldig mye utflod, underlivet var ildrødt og svei som fy.

Anonymous poster hash: 9d9a7...99b

Skrevet

Jeg tolker det som at du ikke vil ha svar fra de som ikke fikk symptomer? Svarer likevel jeg, så får du bare hoppe over. :)

Jeg fikk nemlig ikke symptomer, gikk med det uoppdaget i minst ett år. (Testet ved ny kjæreste, negativ test, ny test et år senere ifm graviditet, positiv test på meg). I ettertid ber jeg alltid om at det tas dobbelt med tester siden de ofte viser feilaktig negativ.

Anonymous poster hash: 94104...f03
Skrevet

Jeg merket det ikke..Eksen sendte mld ca 5 mnd etter bruddet og sa jeg burde teste meg. Jeg hadde da kanskje hatt det over et år..Når jeg tenkte på det i etterkant hadde jeg nok mer utflod enn det som var vanlig for meg, utover det hadde jeg ingen symptomer.

Jeg ble gravid utenfor livmoren i vinter og de sa det kunne være pga at jeg hadde hatt klamydia så lenge :(

Så er det en mulighet for å ha fått det bør man teste seg..

Skrevet

Ingen symptomer her, men sjekket meg for mye etter at jeg fant ut at min første kjæreste hadde hatt mer enn ti partnere før meg. Fikk utslag på clamydiaprøve.

Anonymous poster hash: cd4f9...756
Skrevet

Kan ha hatt det inntil 2 år uten symptomer i det heletatt. Glad jeg ikke ble steril.

Anonymous poster hash: 36ada...4bc

Skrevet

Jeg merket heller ingenting.. Gått med det va ett år:(

Anonymous poster hash: e365d...271

Skrevet

Jeg tolker det som at du ikke vil ha svar fra de som ikke fikk symptomer? Svarer likevel jeg, så får du bare hoppe over. :)Jeg fikk nemlig ikke symptomer, gikk med det uoppdaget i minst ett år. (Testet ved ny kjæreste, negativ test, ny test et år senere ifm graviditet, positiv test på meg). I ettertid ber jeg alltid om at det tas dobbelt med tester siden de ofte viser feilaktig negativ. Anonymous poster hash: 94104...f03

Feilaktig negativ? Eller utro kjæreste?

Anonymous poster hash: 4511b...413

Skrevet

Jeg tolker det som at du ikke vil ha svar fra de som ikke fikk symptomer? Svarer likevel jeg, så får du bare hoppe over. :)

Jeg fikk nemlig ikke symptomer, gikk med det uoppdaget i minst ett år. (Testet ved ny kjæreste, negativ test, ny test et år senere ifm graviditet, positiv test på meg). I ettertid ber jeg alltid om at det tas dobbelt med tester siden de ofte viser feilaktig negativ.

Anonymous poster hash: 94104...f03

Utro kjæreste høres dette ut som...

Anonymous poster hash: 20421...78c

Skrevet

Jeg fikk symptomer veldig raskt. Etter ca to mnd begynte jeg å blø ved samleie. Etter fire mnd ble jeg ordentlig syk. Jeg fikk høy crp og følte meg elendig. Jeg hadde veldig vondt øverst i magen, på høyre side. Jeg hadde klamydia med perihepatitt. Stor sjanse for at jeg ble steril. Heldigvis har jeg to barn og kjæresten har barn, så det hadde uansett holdt med de barna vi har. Både jeg og kjæresten hadde vært i lange forhold da vi ble sammen, så jeg trodde/ regnet med at vi begge var safe. Men hadde hatt sex med en annen mellom det lange forholdet og meg, det var smittekilden. Det er nå ca 14 mnd siden jeg var så syk.

Anonymous poster hash: e371c...716

Skrevet

Hadde ingen. Kanskje litt økt utflod men ikke vondt lukt eller annen farge. Hadde hatt det i ca fem måneder når det ble oppdaget. Kvinner trenger nødvendigvis ikke få så mye symptomer sa legen min. Derfor viktig å teste seg da man kan gå for lenge og bli steril.

Anonymous poster hash: ec2d8...f42

Skrevet

Hadde null symptomer! Testet meg før en ny partner, gjorde det slutt etter to-tre mnd pga. han var så dominerende. Fant ut han hadde smittet meg, men kan være at jeg ikke hadde symptomer fordi det var så kort tid jeg hadde det.

Anonymous poster hash: afad8...8d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...