amandine Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Har den fineste mannen og barna som har laget fineste bursdagen helt uten at jeg har visst noe som helst! Elsk!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 (endret) Herlig. Jeg er sikker på at du fortjener det! Og gratulerer med dagen Endret 21. juni 2014 av Lektor Doppler med tillegg
sug lut Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 Så veldig fortjent, og gratulerer så voldsomst med dagen!
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. juni 2014 #5 Skrevet 21. juni 2014 Så gøy Gratulerer med dagen :D
*Miss Marple* Skrevet 21. juni 2014 #6 Skrevet 21. juni 2014 Man får som regel den mannen og de barna man fortjener Gratulerer med dagen!
Iiiiik Skrevet 21. juni 2014 #7 Skrevet 21. juni 2014 Gratulerer med dagen! Jeg er helt sikker på at du får som fortjent
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. juni 2014 #8 Skrevet 21. juni 2014 Happy Birthday to you Happy Birthday to you Happy Biiiiiirthday Amandiiiiiiiiiiineeeeeeee Happy Birthday to yoooou! (Her gjør vi ikke forskjell på folk )
ms.Pond Skrevet 22. juni 2014 #9 Skrevet 22. juni 2014 Det er deg vel unt! Så utrolig koselig Og gratulerer med dagen som var!
Gjest Jigglewiggle Skrevet 22. juni 2014 #10 Skrevet 22. juni 2014 Gratulerer ned dagen i går Høres ut som dagen ble alt du måtte ønske deg, og litt til (uten tvil helt fortjent)
Gjest Helle_Høygir Skrevet 23. juni 2014 #11 Skrevet 23. juni 2014 Gratulerer med dagen (nå varer dagen din extra lenge siden jeg er i uuuutlandet)!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå