Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den fineste mannen og barna som har laget fineste bursdagen helt uten at jeg har visst noe som helst! Elsk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Herlig. Jeg er sikker på at du fortjener det! Og gratulerer med dagen :)

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Skrevet

Så veldig fortjent, og gratulerer så voldsomst med dagen!

Skrevet

Så gøy :)  Gratulerer med dagen :D :D

Skrevet

Man får som regel den mannen og de barna man fortjener :)

 

Gratulerer med dagen!

Skrevet

Gratulerer med dagen! Jeg er helt sikker på at du får som fortjent :)

Skrevet

Happy Birthday to you

Happy Birthday to you

 

Happy Biiiiiirthday Amandiiiiiiiiiiineeeeeeee

 

Happy Birthday to yoooou!

 

:tommelopp:  :smilorange:  :klemmer:  :kaklehone:  :blåse:  :duskedame:  :gratulerer:  :klem1:  :bolledeig:  :skya:  :klem:  :blomst:  :bursdag:  :gave:  :kghjerte:  :vin:  :skaal:

 

(Her gjør vi ikke forskjell på folk ;))

Skrevet

Det er deg vel unt! Så utrolig koselig :) Og gratulerer med dagen som var! :) 

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Gratulerer ned dagen i går :)

 

Høres ut som dagen ble alt du måtte ønske deg, og litt til (uten tvil helt fortjent) :)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Gratulerer med dagen (nå varer dagen din extra lenge siden jeg er i uuuutlandet)!!!

Gjest beef sister
Skrevet

En forsinket gratulasjon til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...