Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Bor i et passe stort borettslag med rekkehus og 4-mannsboliger. Hvert år settes det opp et partytelt på fellesområdet, slik at man kan ta med campingstolene og sitte inni der om kvelden etterhvert som man kommer. Dette organiseres av styret, og arrangementet begynner kl 18 med bål og grilling. Flott det. Men det som irriterer så utrolig er at dette teltet alltid fylles opp tidlig på dagen (så fort det er satt opp) med store hagebord, stoler og stæsj. Det er visst om å gjøre å ha de beste plassene , og det dannes litt "klikker" inni der. Det er gjerne de som aldri bidrar med noe for fellesskapet som er de første til å benke seg og holde av plasser til venner. Det virker så utrolig ekskuderende. Særlig idiotisk blir det når de ikke kommer når det begynner heller, men venter til festen er igang. De har jo plassene sine de... Ja jeg vet at vi kan gjøre det samme, men lar det være rett og slett fordi vi syns slik oppførsel er ganske frekk. Det blir litt som å legge håndkle på de beste solsengene på stranden før man legger seg om kvelden, for å være sikret godplassene selv om man står seint opp. Hva synes dere om slike folk? Gjør dere det selv ? Anonymous poster hash: 189a2...184
It's all about me Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Hvis de ikke brukte plassene når det hele startet hadde jeg flyttet de litt til side og latt andre slippe til. Kanskje ikke fjernet de helt, men gitt de betydelig mindre og dårligere plass. Til neste år hadde jeg satt opp skilt om at det ikke er lov å sette fram utstyr før en skal bruke det og at forlatte ting vil bli fjernet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå