Gå til innhold

Ang innvandring..Et bidrag til den evige debatten!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vært kjent i årevis at nordmenn står til å bli minoritet i eget land i vår levetid, pga. innvandring, samt at innvandrere føder langt flere barn enn hva gjennomsnittsnordmannen gjør. Vi er under grensen på barn født pr. norske familie til å klare å gjøre om statistikken og "redde" landet vårt.

Dette gjelder forøvrig flere land i Europa.

Tipper muslimene jubler.

Anonymous poster hash: b6dce...2ac
Skrevet

Skummelt !!

Anonymous poster hash: 2ba8d...a89

Skrevet

Og kildekritikken er på topp ser jeg? Se på forfatteren. Den dama er rasist på heltid og jobber kun med å spre frykt, edder og galle. 

Skrevet

Hege Storhaug er ikke den jeg ville satt all min lit til, for å si det sånn.

Blir dessuten aller mest skremt av kommentarfeltene under sånne artikler!

Skrevet

Å høre på Hege Storhaug i innvandringsspørsmål er som å høre på Mengele om pasientbehandlingsspørsmål.

Anonymous poster hash: 9bc66...dee

Skrevet

Hva er det vi er så innmari redd for ? Og hvorfor den dama?

Anonymous poster hash: 60c14...e6a
Skrevet

2. generasjons innvandrere får ikke flere barn enn gjennomsnittet for etniske nordmenn.

Anonymous poster hash: a54c0...d01

Skrevet

Hehehehehege Stohohohorhaug? Ja, da må det være sant.

Skrevet

Skremmende og deprimerende.

Anonymous poster hash: 7e9c5...e44
Skrevet

Og kildekritikken er på topp ser jeg? Se på forfatteren. Den dama er rasist på heltid og jobber kun med å spre frykt, edder og galle. 

Så det er ikke sant da, det hun skriver?

Hehehehehege Stohohohorhaug? Ja, da må det være sant.

Igjen, har hun ikke rett? Jeg spør fordi jeg undrer..

Anonymous poster hash: 921e9...afb

Skrevet

Det har vært kjent i årevis at nordmenn står til å bli minoritet i eget land i vår levetid, pga. innvandring, samt at innvandrere føder langt flere barn enn hva gjennomsnittsnordmannen gjør. Vi er under grensen på barn født pr. norske familie til å klare å gjøre om statistikken og "redde" landet vårt.Dette gjelder forøvrig flere land i Europa. Tipper muslimene jubler. Anonymous poster hash: b6dce...2ac

Jøss,,ser spøkelser på høylys dag du! Muslimer er en gruppe satt sammen av svært forskjellige mennesker. De har ikke en samlet skjult agenda om å ta over Norge. Langt de fleste kom hit for å søke et bedre liv for seg og sin familie, de er opptatt av hverdagen sin, av barna sine, av jobb, av utdanning, av god mat, av å forberede til id (som vi er av å forberede til jul) og lignende. Akkurat som deg og meg altså.

Og sjekk SSB om du vil vite hvor stor andel ikkevestlige det er i Norge for øvrig. Det er en veldig lav prosentandel.

At Oslos Høyrebyråd har latt innvandrerne klumpemseg sammen i ghettoer er et stort problem.

Anonymous poster hash: 0b417...d1f

Skrevet

Det har vært kjent i årevis at nordmenn står til å bli minoritet i eget land i vår levetid, pga. innvandring, samt at innvandrere føder langt flere barn enn hva gjennomsnittsnordmannen gjør. Vi er under grensen på barn født pr. norske familie til å klare å gjøre om statistikken og "redde" landet vårt.Dette gjelder forøvrig flere land i Europa. Tipper muslimene jubler. Anonymous poster hash: b6dce...2ac

Jøss,,ser spøkelser på høylys dag du! Muslimer er en gruppe satt sammen av svært forskjellige mennesker. De har ikke en samlet skjult agenda om å ta over Norge. Langt de fleste kom hit for å søke et bedre liv for seg og sin familie, de er opptatt av hverdagen sin, av barna sine, av jobb, av utdanning, av god mat, av å forberede til id (som vi er av å forberede til jul) og lignende. Akkurat som deg og meg altså.

Og sjekk SSB om du vil vite hvor stor andel ikkevestlige det er i Norge for øvrig. Det er en veldig lav prosentandel.

At Oslos Høyrebyråd har latt innvandrerne klumpemseg sammen i ghettoer er et stort problem.

Så du mener at innvandrerne selv ikke har et ansvar i å integrere seg i det norske samfunn, som de selv har valgt å bli en del av? Er det politikerne som skal stå å passe på at de ikke velger å klumpe seg sammen og lage egne ghettoer? Nei, her tror jeg det står på viljen til de som kommer til Norge. Mange er nok ikke interessert i å bli en del av det norske samfunn og kultur, og derfor har vi dette problemet i Oslo.

Vestlige land blir sett på som "dar al harb", dvs. krigsområder, fordi de er imot vår levemåte og kultur, og de vil aldri gi seg før islam er majoriteten, enten ved underkastelse av oss "infidels", eller utryddelse. De har uttalt at de trenger ikke lenger benytte seg av terror, drap o.l, fordi vi allerede er i posisjon til å utrydde oss selv, ved vår lave fødselsrate.

Jeg er klar over at det ikke gjelder alle, men mange nok.

Skrevet

Jøss,,ser spøkelser på høylys dag du! Muslimer er en gruppe satt sammen av svært forskjellige mennesker. De har ikke en samlet skjult agenda om å ta over Norge. Langt de fleste kom hit for å søke et bedre liv for seg og sin familie, de er opptatt av hverdagen sin, av barna sine, av jobb, av utdanning, av god mat, av å forberede til id (som vi er av å forberede til jul) og lignende. Akkurat som deg og meg altså.Og sjekk SSB om du vil vite hvor stor andel ikkevestlige det er i Norge for øvrig. Det er en veldig lav prosentandel.At Oslos Høyrebyråd har latt innvandrerne klumpemseg sammen i ghettoer er et stort problem.Anonymous poster hash: 0b417...d1f

Så du mener at innvandrerne selv ikke har et ansvar i å integrere seg i det norske samfunn, som de selv har valgt å bli en del av? Er det politikerne som skal stå å passe på at de ikke velger å klumpe seg sammen og lage egne ghettoer? Nei, her tror jeg det står på viljen til de som kommer til Norge. Mange er nok ikke interessert i å bli en del av det norske samfunn og kultur, og derfor har vi dette problemet i Oslo. Vestlige land blir sett på som "dar al harb", dvs. krigsområder, fordi de er imot vår levemåte og kultur, og de vil aldri gi seg før islam er majoriteten, enten ved underkastelse av oss "infidels", eller utryddelse. De har uttalt at de trenger ikke lenger benytte seg av terror, drap o.l, fordi vi allerede er i posisjon til å utrydde oss selv, ved vår lave fødselsrate. Jeg er klar over at det ikke gjelder alle, men mange nok. Anonymous poster hash: b6dce...2ac

Det du snakker om gjelder nok færre enn 1 %.

Jeg kan fortelle deg, min uopplyste ignorante venn, hvorfor de bosetter seg der. Det er der de har råd til leilighet, det er der de føler seg hjemme (også vi nordmenn liker å bosette oss på steder der folk ligner på oss selv).

Jeg kjenner mange muslimer som bor i de bydelene. INGEN av dem tenker sånn som du fabler om. Anbefaler seg å lese mindre a. Breiviks fantasier og konspirasjonsteorier og bli kjent med muslimene som bor i ghettoene. Dessuten, ser du dem som dine fiender er det ikke noe som er smartere enn å bli kjent med sine fiender.

Vil bare advare deg, du kan komme til å like disse menneskene og endre perspektiv. Og det er farlig det..

Skrevet
Vil bare advare deg, du kan komme til å like disse menneskene og endre perspektiv. Og det er farlig det..

Jeg er vokst opp i et multikulturelt byggefelt, og har absolutt ingenting imot at folk bosetter seg her, eller det å være venner med dem. Kjenner mange supre innvandrere jeg også, inkludert muslimer.

Men jeg krever faktisk god integrering, og at de tar initiativ til dette selv også. Man må gjerne få lov å holde på egne tradisjoner, så sant det er innenfor norges lover, og at de innretter seg det norske samfunn.

Desverre ser man mindre og mindre til dette etterhvert som årene går. Nå er det såvidt de gidder lære seg norsk, noe jeg ser på som et hovedkrav for å bo og leve i dette landet.

Skrevet

Jeg er vokst opp i et multikulturelt byggefelt, og har absolutt ingenting imot at folk bosetter seg her, eller det å være venner med dem. Kjenner mange supre innvandrere jeg også, inkludert muslimer.

Men jeg krever faktisk god integrering, og at de tar initiativ til dette selv også. Man må gjerne få lov å holde på egne tradisjoner, så sant det er innenfor norges lover, og at de innretter seg det norske samfunn.

Desverre ser man mindre og mindre til dette etterhvert som årene går. Nå er det såvidt de gidder lære seg norsk, noe jeg ser på som et hovedkrav for å bo og leve i dette landet.

Dersom det du hevder stemmer, så må du med i betraktningen at innvandrere som kom hit for 50 år siden stort sett var svært ressurssterke arbeidsinnvandrere, mens vi nå får flere flyktninger fra krigssoner. Selvfølgelig har disse gruppene (sett under ett) ulike forutsetninger for å klare seg i ett nytt land med et fremmed språk og en totalt annerledes kultur. Jeg vet jammen ikke meg hvor godt de fleste av oss hadde klart oss i en fremmed verdensdel etter å ha flyktet fra det vi eide, og alle vi kjente. Men jeg vet én ting, jeg hadde prøvd å finne skandinavere i det nye landet.

Anonymous poster hash: 9bc66...dee

Skrevet

Leste for en stund siden en artikkel om at Norge er et av verdens mest islam/muslim-vennlige land. Og NEI, det er ikke fordi muslimer kommer hit og lever godt på NAV og får alt de peker på, har planer om å gjøre Norge til en muslimsk stat osv ( utrolig hvordan folk kan konspirere altså ). Norge med sitt demokrati, sin velferdsstat osv, sammenfaller godt med grunnprinsippene i islam. Norge er faktisk mer "islam-vennlig" enn andre land der islam er største religion!! De muslimene som er fundamentalister og som oppfordrer til Jihad osv, står i sterk kontrast til islams egentlige fredelige (og demokratiske ) budskap. Kvinneundertrykking, hellig krig osv er mer kultur og tradisjon enn religion... Noe å tenke på? Skal linke til artikkelen hvis jeg finner den...:)

Anonymous poster hash: a95fb...5d1

Skrevet

Et spørsmål: Dere som "ikke liker" invandrere, er dere klare på at en fra Somalia er like invandrer som en fra Canada? Vet ikke hvorfor hver gang man sier ordet "invandrer" så tenker de fleste på Midtøsten. 

Anonymous poster hash: 5a232...999
Skrevet

Et spørsmål: Dere som "ikke liker" invandrere, er dere klare på at en fra Somalia er like invandrer som en fra Canada? Vet ikke hvorfor hver gang man sier ordet "invandrer" så tenker de fleste på Midtøsten. 

Anonymous poster hash: 5a232...999

Fullstendig klar over det, men vestlige innvandrere har ikke et integreringsproblem da vi stort sett har lik kultur og levemåte. Noe helt annet med midtøsten, som begynner å bli et problem.

Skrevet

Likevel er de fleste veldig fornøyd med å bruke det totale antallet innvandrere når de snakker om at innvandrere tar over Norge.. I tallene SSB brukere tvil og med mine barn, som er halvt norske og halvt 'annet vest-europeisk land'

Anonymous poster hash: 3c8a5...00c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...