Gå til innhold

Trøtthet


Januaris

Anbefalte innlegg

Jeg er så trøtt og sliten.

Det går litt opp og ned. I går gikk det ganske bra, men i dag har jeg stort sett bare sovet. Det er utrolig slitsomt å føle seg så trøtt. Sambo ble sur på meg i stad fordi jeg var så "lat". Null forståelse å hente der i gården ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:(

Veit du om det er noen grunn til at du er trøtt da? Noen ganger har man jo bare perioder også, men pass på hva du spiser og prøv så langt det lar seg gjøre å gjøre noe. Husk at søvn avler søvn også.

Jeg er også i zombie tilværelse. Men jeg veit at det skyldes min 6uker gamle sønn og at vi overhodet ikke har noen som helst form for døgnrytme. De første ukene gikk det strålende og jeg var veldig imponert over hvor godt jeg klarte meg uten god søvn, vel trøttheten kom å beit meg i ræva for å si det sånn og nå sovner jeg både sittende, stående og på de mest ugunstige tider. "Sov når ungen sover" sier de. Vel det er lett for dem å si ;) Du er hvert fall ikke aleine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på akkurat samme måte. Har helst lyst å sove hele tiden. Det var såvidt jeg kom meg gjennom siste arbeidsuka på jobb før ferien. Men med en 3 åring som aldri sover lengre enn 6, så føler jeg st jeg går rundt som en zombie hele dagen. Og samboeren er minst like trøtt som meg. Synes godt han kunne fått prøvd seg som gravid i runde når 2 ! Han forstår jo at jeg e trøtt pga graviditeten, men likevel er han alltid trøttere og mer sliten. Mannfolk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer er heldigvis skikkelig forståelsesfull. Eg må stå opp 04.40 hver dag i ukene for å gå på jobb. Så er ufattelig trøtt på ettermiddag og kveld. Men han støvsuger og hjelper til med middag hvis han er komt hjem fra jobb. Satser på at trøttheten blir litt mindre når eg når andre trimester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(

 

Veit du om det er noen grunn til at du er trøtt da? Noen ganger har man jo bare perioder også, men pass på hva du spiser og prøv så langt det lar seg gjøre å gjøre noe. Husk at søvn avler søvn også.

 

Jeg er også i zombie tilværelse. Men jeg veit at det skyldes min 6uker gamle sønn og at vi overhodet ikke har noen som helst form for døgnrytme. De første ukene gikk det strålende og jeg var veldig imponert over hvor godt jeg klarte meg uten god søvn, vel trøttheten kom å beit meg i ræva for å si det sånn og nå sovner jeg både sittende, stående og på de mest ugunstige tider. "Sov når ungen sover" sier de. Vel det er lett for dem å si ;) Du er hvert fall ikke aleine...

Hvis du hadde sett etter, så ser du at innlegget ligger under januar2015 terminklubben ;)

Så der har du grunnen til hvorfor Januaris er trøtt ;)

Thihi :) Jeg vet det er fort gjort å svare uten å se etter hvor innlegget kommer fra :P

 

Januaris:

Jeg kunne sikkert ha sovet døgnet rundt hvis jeg fikk lov ;)

Meeen må nok på jobb noen av timene, også kan jeg heller gå og legge meg en times tid når jeg kommer hjem, hvis jeg trenger det :) (Blir somregel alltid xD)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

:(

 

Veit du om det er noen grunn til at du er trøtt da? Noen ganger har man jo bare perioder også, men pass på hva du spiser og prøv så langt det lar seg gjøre å gjøre noe. Husk at søvn avler søvn også.

 

Jeg er også i zombie tilværelse. Men jeg veit at det skyldes min 6uker gamle sønn og at vi overhodet ikke har noen som helst form for døgnrytme. De første ukene gikk det strålende og jeg var veldig imponert over hvor godt jeg klarte meg uten god søvn, vel trøttheten kom å beit meg i ræva for å si det sånn og nå sovner jeg både sittende, stående og på de mest ugunstige tider. "Sov når ungen sover" sier de. Vel det er lett for dem å si ;) Du er hvert fall ikke aleine...

Hvis du hadde sett etter, så ser du at innlegget ligger under januar2015 terminklubben ;)

Så der har du grunnen til hvorfor Januaris er trøtt ;)

Thihi :) Jeg vet det er fort gjort å svare uten å se etter hvor innlegget kommer fra :P

 

Januaris:

Jeg kunne sikkert ha sovet døgnet rundt hvis jeg fikk lov ;)

Meeen må nok på jobb noen av timene, også kan jeg heller gå og legge meg en times tid når jeg kommer hjem, hvis jeg trenger det :) (Blir somregel alltid xD)

 

Hahahaha  :balltre:  dumme meg! Jeg kan skylde på zombietilværelsen. Har aldri sjekka at tråder kan ligge under andre temaer noen gang. Jeg har sikkert svart på mye dumt! Hoho :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...