Gå til innhold

Rier i magen eller rygg? hva er vondest??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kun hatt i ryggen og det var et helvette!!! :P

Er magen mindre smertfull? Smertefullt er det uansett, men ja.

Og er riene vondere med igangsettelse? Ble satt i gang sist så vet ikke hvordan det er når det "skjer av seg selv" :)

Anonymous poster hash: e9ffe...2a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bare i magen og det var sjuuuukt vondt!

Skrevet

Jeg hadde i ryggen, det var vondt.

Anonymous poster hash: 76b7e...b97

Skrevet

Neh... Litt hipp som happ. Hadde bare i ryggen med første, begge deler med andre.

Skrevet

Jeg hadd i ryggen med første, magen med andre. Håper på mage nå og!

Skrevet

Har bare hatt i ryggen og de var helt overkommelige :) Innbiller meg om at hadde jeg hatt de i magen hadde jeg strøket med, jeg overlever så vidt vanlig mageknip ;)

Skrevet

jeg har hatt i lårene med alle mine 3.. Kjennes ut som konstant krampe! Herlig!!

Anonymous poster hash: c895d...db7
Skrevet

Vondere i rygg enn i mage her!

Anonymous poster hash: c89d1...bd4
Skrevet

Bare hatt i magen, var sykt vondt! Er vel som å velge mellom pest eller kolera det :P

Anonymous poster hash: 19a5a...1b5

Skrevet

Jeg hadde begge deler, men mener det var bindestrek i magen. Kjentes ut som ungen skulle komme ut mellom navelen og skambenet..

Skrevet

Hos meg satt riene både i rygg og mage, hadde så vondt eg viste isje kor eg sko gjera av meg💦

Skrevet

Hatt i rygg, mage og lår samtidig ved alle tre fødslene mine. Alt er like vondt.

Skrevet

Har gjort begge deler. Hadde jeg skulle gjøre det på nytt igjen, hadde jeg håpet på å få de i ryggen. Den fødselen gikk raskest av mine tre, de to andre var det i magen jeg fikk det, synes det var grusomt og langvarig.

Gjest Turid87
Skrevet

Hadde i magen og det var ingen problem. Ønsker meg det samme neste gang :-)

Skrevet

Hadde dem (koblarier uten pause imellom slik at det var mer en konstant ri) i magen og fikk fullstendig panikk av smertene på 7-8 cm. Heldigvis fikk jeg epidural da!

Anonymous poster hash: 4b823...5f1

Skrevet

Hadde overalt. Helt levelig...

Anonymous poster hash: 49ff0...9ce

Skrevet

Å bli satt i gang er mye vondere enn naturlige rier. Dette vet jeg både fordi jeg har opplevd begge deler, og fordi min terapi-jordmor sier det.

Anonymous poster hash: 2609d...1a7
Skrevet

Jeg har kun hatt riene i magen, så om det er bedre enn verre enn i ryggen aner jeg ikke. Men kan tenke med at dette er veldig individuelt. Kommer nok mer an på den fødende en hvor riene sitter.

Jeg hadde styrtfødsler og riene var som helt sinnsyke menssmerter. På det sterkeste, altså siste tiden før pressriene startet, klarte jeg ikke helt å skjønne hvordan kroppen faktisk taklet smertene. Men hadde fine fødsler allikevel :)

Anonymous poster hash: 17377...0e1

Skrevet

Jeg synes ikke den ene var verre enn den andre. Men igangsatt fødsel var en million ganger verre enn den som startet av seg selv, for da fikk jeg ikke pause mellom riene. Helt jævlig!

Anonymous poster hash: 0b1df...2d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...