Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Skjedde noe hos min mor som bor 1 time unna oss, i natt. Var politi og ambulanse der. Og i dag har jeg lyst dit, både pågrunn av min yngre søster og min mor. Jeg har ikke førerkort, og er derfor avhengig av gubben... Jeg sa ifra til gubben for fleire timer siden at jeg vil dit. Nå er kl snart 16:00. Jeg har grått og grått i hele dag og i natt. Mens han er sur. Han vil heller at vi reiser til moren og faren hans, og venter på at jeg hører fra min mor. Deretter reiser vi dit. Mens jeg ville ha reist i dag tidlig. Men siden HAN ikke vil, så blir det ingenting... Og jeg vil så gjerne vite at han respekterer, tar hensyn til at det er en krise for meg. Samtidig at han viser at han VIL være med meg, imed dette er såpass vanskelig... Så istad skrek jeg til han at han kunne reise til sine foreldre, så ble jeg igjen her. Men det var ikke aktuelt. Tilslutt fikk jeg panikkangst, gråt ennå mer og fikk han tilslutt å gå ut... Nå er han hjemme igjen, og holder på, på kjøkkenet.. Og jeg ligger her, lei meg, bekymret, sint. Og vet ikke i det heletatt om jeg reagerer feil, eller om jeg ikke tenker klart... Anonymous poster hash: a4967...f0f
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #4 Skrevet 21. juni 2014 Hva var det du ikke forstod? Mulig jeg skriver tullete imed jeg er så sliten.. Anonymous poster hash: a4967...f0f
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #5 Skrevet 21. juni 2014 Ikke veldig enkelt å kunne kjøre opp på dagen... Er jo i dag jeg trenger å komme dit... Anonymous poster hash: a4967...f0f
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #6 Skrevet 21. juni 2014 Er ikke buss eller tog et alternativ? Hva med taxi? Ja, mannen er idiot, men det finnes jo som regel andre transportmuligheter. Anonymous poster hash: 507ce...fb5
LeTwinsA Skrevet 21. juni 2014 #7 Skrevet 21. juni 2014 Ikke veldig enkelt å kunne kjøre opp på dagen... Er jo i dag jeg trenger å komme dit... Anonymous poster hash: a4967...f0f Ja men du bør prioritere å kjøre opp så snart som mulig, ellers blir du avh resten av livet.... og det vil du ikke...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #8 Skrevet 21. juni 2014 Nå når det er helg er det minst mulig alternativer.... Jeg holder på med førerkortet. Anonymous poster hash: a4967...f0f
mylittlecat Skrevet 21. juni 2014 #9 Skrevet 21. juni 2014 Har du undersøkt andre muligheter som buss eller venner som kan hjelpe deg? Mannen din høres ut som en stor egoist av et barn. Hva har han å være sur for? Dårlig gjort av han å ikke kjøre deg når det er viktig! Når det er sagt, er dette et strålende eksempel på hvorfor folk (oftest kvinner) bør ha førerkort selv, og ikke være så avhengige av andre...
catchbaby Skrevet 21. juni 2014 #10 Skrevet 21. juni 2014 Men har mannen din en god grunn for at han ikke vil kjøre dit da?Han hørtes noget spesiell ut, hvis han ser det er viktig for deg og det gir du jo ganske tydelig uttrykk for bør han jo gjøre det for deg? Hva sier han?
Siamese Hellhound Skrevet 21. juni 2014 #11 Skrevet 21. juni 2014 Har du ingen andre som kan hjelpe deg, da? Det høres jo ut om det er skjedd noe dramatisk hos moren din?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #12 Skrevet 21. juni 2014 Nå vet vi ikke hva som har skjedd og om det er noen grunn å kjøre så langt for det, men din reaksjon virker heller ikke normal. Har du noen lidelse? Anonymous poster hash: 05f22...ac6
mylittlecat Skrevet 21. juni 2014 #13 Skrevet 21. juni 2014 Nå vet vi ikke hva som har skjedd og om det er noen grunn å kjøre så langt for det, men din reaksjon virker heller ikke normal. Har du noen lidelse? Anonymous poster hash: 05f22...ac6 Som du selv nevner, vet vi ikke hva som har skjedd. Hvordan kan du da dømme hennes reaksjon? Meget spesielt og ufint å dra frem lidelse-kortet!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #14 Skrevet 21. juni 2014 Nå vet vi ikke hva som har skjedd og om det er noen grunn å kjøre så langt for det, men din reaksjon virker heller ikke normal. Har du noen lidelse? Anonymous poster hash: 05f22...ac6 Ville reagert også. Trenger da ikke ha noen lidelse for det. Noe ha skjedd hos mor og man er bekymret for mor og resten av familien. Null forståelse hos mannen Anonymous poster hash: 603af...332
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #15 Skrevet 21. juni 2014 Det er noe alvorlig, ja. Men ingen her inne som kan si noe på reaksjonen heller, og ihvertfall ingenting på om jeg har en lidelse. Reaksjoner er aldri lik.... Men veldig vondt at du kommer slik, når dette oppfattes veldig alvorlig for meg. hi Anonymous poster hash: a4967...f0f
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #16 Skrevet 21. juni 2014 Så lenge vi ikke vet noe om hva som har hendt er det umulig å ta parti for den ene eller den andre av dere. Anonymous poster hash: 35a7c...b21
ærlig talt Skrevet 21. juni 2014 #17 Skrevet 21. juni 2014 Det er vel en grunn til at han ikke vil kjøre deg dit? Og siden vi ikke vet hva som har skjedd med moren din, er det umulig å komme med konstruktive råd og kommentarer. Om du ikke kommer deg til moren din, kan du i det minste ringe henne?!? Her ser man viktigheten av å kunne være selvstendig og ordne opp selv når problemer oppstår.. Samtidig bør mannen støtte deg om det er noe fælt som har skjedd..
Kanutten83 Skrevet 21. juni 2014 #18 Skrevet 21. juni 2014 Om jeg hadde fått beskjed om at det hadde vært politi og ambulanse hos foreldrene mine om natta, så hadde jaggu meg jeg blitt helt fra meg og kun tenkt på å komme meg dit fort som fy. Om mannen da nekter å dra dit fordi han mener at hans foreldre er viktigst mens det tydeligvis er en krise hos mine, det vitner om utrolig lite respekt for partneren sin! Og at hi bryter sammen pga dette og flere timer med uvisshet, er fanken ikke rart! Trenger ingen lidelse av den grunn. Har dessverre ingen råd til deg om hvordan du skal komme deg dit da det ser ut til at mannen er eneste alternativ Håper du får førerkortet fort og slipper å være avhening av en slik dust! Håper også det går bra med familien din Klem
lmur Skrevet 21. juni 2014 #19 Skrevet 21. juni 2014 Vi er hos moren min nå. Hentet henne på sykehuset. Å jo, jeg er ellers selvstendig. Men akkurat på helger er jeg avhengig av at mannen kjører. Men dette var en krisesituasjon hos meg. Og om jeg hadde førerkort, tror jeg ikke jeg hadde vært i stand til å kjøre selv.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #20 Skrevet 21. juni 2014 Vi er hos moren min nå. Hentet henne på sykehuset. Å jo, jeg er ellers selvstendig. Men akkurat på helger er jeg avhengig av at mannen kjører. Men dette var en krisesituasjon hos meg. Og om jeg hadde førerkort, tror jeg ikke jeg hadde vært i stand til å kjøre selv. Anonymous poster hash: a4967...f0f
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #21 Skrevet 21. juni 2014 Ble to svar her nå, med nick og anonymt, jaja.. :-) hi Anonymous poster hash: a4967...f0f
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 21. juni 2014 #22 Skrevet 21. juni 2014 Du kan enda slette det med nick.
Elina Skrevet 21. juni 2014 #23 Skrevet 21. juni 2014 Kan ikke helt forstå hvorfor han er sur. Det er jo det minste du kan forvente at mannen din stiller opp i en krise. Så her er jeg med deg, mannen din høres egoistisk ut.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #24 Skrevet 21. juni 2014 "Det går 1-6 timer fra inntak av bedervet mat til symptomene kommer. Diagnosen stilles vanligvis på den klassiske sykehistorien med kvalme, diare, oppkast og magesmerter noen timer etter inntak av mat." Anonymous poster hash: 67cbe...fc1
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #25 Skrevet 21. juni 2014 "Det går 1-6 timer fra inntak av bedervet mat til symptomene kommer. Diagnosen stilles vanligvis på den klassiske sykehistorien med kvalme, diare, oppkast og magesmerter noen timer etter inntak av mat."Anonymous poster hash: 67cbe...fc1 Feilt tråd, sorry Anonymous poster hash: 67cbe...fc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå