Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Vi har for eksempel når vi kjører bil, spesielt langtur. Der det er mye forbikjøring, sinker, grisekjøring bla bla. Blant annet "der er Sinke-Svein/Audi-Audun/Gamle-Gunvor/Treige-Terje". Nå nettop var Sinke-Svein framfor oss så kjørte Audi-Audun forbi så klart. Mye annet, men denne er klassisk og det holde vi på med nå (kjører fra Bergen til Oslo). Anonymous poster hash: 517ca...538
Dama på bygda Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 Må kom det nettop fra samboer "nå er Morten-Motorsykkel og Tohjuls-Tore bak oss" mens han ler godt av seg selv. HI
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 Vi har så mange sære og interne ting mellom oss at vi er ofte glad vi er alene Vi kan også prate om andre i trafikken. Alltid de som skiller seg ut negativt da. Vi er også veldig opptatt av sex og kan få alt til å handle om det i flere timer. Skikkelig kofferthumor. Vi bruker ofte ironi og ler av hverandre på en koselig måte. Ingen som blir lei seg, men at vi tuller med hverandre. Jeg synes det er veldig vanskelig å forklare. Det er jo derfor det er internt, ikke alle forstår det. Men ja vi har masse masse sære måter å prate på og ting å prate om.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #4 Skrevet 21. juni 2014 Vi har en litt sær 3-språklig humor som er vanskelig for folk utenfor å forstå. Gutten tar etter, snart er vi tre som kan le sammen. Også praktiserer vi lett ironi. Mannen har skikkelig tørr humor, jeg er mer latinsk, begge liker dårlig ordspill, uansett språk. Anonymous poster hash: ee2ad...949
oslofrk Skrevet 21. juni 2014 #5 Skrevet 21. juni 2014 Ordspill, dialekter, liksom-snobber (kjæresten min påtar seg "Preben"-rollen) og flere dårlige ordspill. Vi koser oss 😘
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #6 Skrevet 21. juni 2014 Mye sarkasme og ironi mellom oss. Vi kjenner grensene og er ikke ondskapsfulle, men folk som har hørt oss tror det. Mannen min har fått tilsnakk av familien som har hørt oss. Vår mørke interne humor Anonymous poster hash: e8058...25f
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #7 Skrevet 21. juni 2014 Vi har litt South Park humor. DVS Vi gjør narr av absolutt alt og alle. Hadde noen hørt oss hadde de vel trodd vi var rasister eller verre, men det er bare slik vi er Anonymous poster hash: 4e815...2de
ærlig talt Skrevet 21. juni 2014 #8 Skrevet 21. juni 2014 (endret) Vi har lite eller ingen filter oss imellom, det vi tenker kommer rett ut. Og vi elsker å være spydige mot hverandre, dess verre spydigheten er, dess mer kred får man Dette foregår når vi er alene, men en gang overhørte broren min en slik spydighetskonkurranse og han sa "det er den rareste samtalen jeg har hørt" 😳 Mannen min og jeg måtte bare le, vi vet vi er rare 😁 Om vi sitter på cafe e.l er vi fæle til å tilegne forbipasserende personlighetstrekk og holdninger. Man skal være særdeles A4 for å slippe unna. Høres kanskje ondskapsfullt ut, men det er uskyldig moro som de som går forbi ikke hører Vi snur av og til situasjonen og later som om vi er andre som diskuterer oss. Da er det oss selv som får gjennomgå😁 Endret 21. juni 2014 av ærlig talt
Dama på bygda Skrevet 21. juni 2014 #9 Skrevet 21. juni 2014 Vi kan også lage historier om folk. Et eksempel: Kjørte fra øst til Bergen på natta, og før Viss var det stengte tunneler pga av arbeid. Det var dårlig skiltet omkjøring og på ene stedet var vi tre biler som lurte på hva som var riktig retning for gps'en skjønte lite. Ene bilen tok ned vinduet og spurte om veien til Bergen for de skulle til Flesland. Et par i 50 åra omtrent. Vi laga lang historie om at han hette Finn og var gift med Bente. De skulle på årlige sydentur med hennes søster og mann. Selvfølgelig gran canaria. Vi laga lang historie om hvordan de hadde det hjemme, hvem bestemte, hva de jobbet som og sex-livet deres. Vi synes det var såååå underholdende å "vite" så mye om livet til noen ved å ha utvekslet tre ord med dem:p Ellers myyye ironi og drøy humor i huset, finnes ikke filter og ingen tilstedeværelse av å være sjenerte. Som andre her sa, glad vi er alene av og til:p
Gjest Antarctica Skrevet 22. juni 2014 #10 Skrevet 22. juni 2014 - Synger masse sammen. Særlig hjemmekomponerte tøysesanger med grimme dissonanser i. I tillegg noen mer standardsanger (som ikke er hjemmekomponerte), men med improvisert tekst. - Imiterer en masse, spiller roller ustanselig. Spiller hverandre også, hermer etter hverandres dialekt. Later som om vi er sinte, fulle, sippete eller hva det skal være, og dikter lange historier på det. Mannen min lager fantastiske dialoger der han selv spiller begge rollene med ulike stemmer. - Gir hverandre nye navn og titler. Et navn kan vare en lang periode av gangen (f eks het han Doktor Hvam i et helt år, mens jeg het Primadonnaen) eller de kommer og går ved spesielle anledninger (når jeg er trøtt eller bakfull heter jeg Fru Herjesen) Tusen andre småting, det meste handler om humor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå