Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Er i uke 23 nå og det gjør vondt i underlivet.Særlig etter jeg har gått 8 timer på jobb eller sittet på do...akkurat som jeg er hoven/trykker/tungt i underlivet...er dette normalt såpass tidlig? Anonymous poster hash: e046b...538
MamsenMedToSmå Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 Jeg hadde det sånn da jeg var gravid. Fra ca uke 30 og frem til fødsel i uke 38. Jeg var hos jordmor en ekstra gang for å sjekke det. Hun fant ingenting galt og sa det gikk greit så lenge jeg ikke følte økende nedpress. Da skulle jeg ta kontakt. Ville tatt det opp på neste kontroll, og bedt om gynekologisk undersøkelse for å væte på den sikkre siden
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 Okei...jeg har hatt d slik i et par uker nå,synes det blir værre:/ all tyngdekraft nedover:( Anonymous poster hash: e046b...538
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #4 Skrevet 21. juni 2014 Er i uke 21 og kan også ha det sånn til tider. Etter at jeg har gått mye o.l. Anonymous poster hash: e8b0e...74f
MamsenMedToSmå Skrevet 21. juni 2014 #5 Skrevet 21. juni 2014 Jeg ble også verre og verre, eller presset kjentes sterkere og sterkere. Er sikkert i takt med at magen vokser og tyngden faktisk øker. Men du er jo ikke så langt på vei at magen/barnet veier veldig mye. Jeg hadde bekkenløsning og låsning og tenkte den gang at det var et av symptomene som fulgte med. Har du bekkenløsning? Jordmor anbefalte meg forresten å kjøle underlivet ned når det var veldig plagsomt. Puttet isbiter inni et håndkle og la på. Lindret litt der og da hvertfall. Og å ikke sitte lenge av gangen slik at blodtilførselen ble hindret minst mulig..
Sint naken biltyv Skrevet 21. juni 2014 #6 Skrevet 21. juni 2014 Har hatt det sånn i økende grad gjennom svangerskapet. Er nå i uke 30 og det er vondt!! 😢
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #7 Skrevet 21. juni 2014 Er det slik at man kan risikere å føde før tida da??:/ Anonymous poster hash: e046b...538
MamsenMedToSmå Skrevet 21. juni 2014 #8 Skrevet 21. juni 2014 Er det slik at man kan risikere å føde før tida da??:/Anonymous poster hash: e046b...538 Ikke hvis det var det samme som jeg hadde. Jeg var også redd for det, men jordmor avviste det Men som sagt, ta det opp med lege/jordmor så de kan sjekke deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå