Gå til innhold

Flere gravide med vondt underliv?:/


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 23 nå og det gjør vondt i underlivet.Særlig etter jeg har gått 8 timer på jobb eller sittet på do...akkurat som jeg er hoven/trykker/tungt i underlivet...er dette normalt såpass tidlig?

 

Anonymous poster hash: e046b...538

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det sånn da jeg var gravid. Fra ca uke 30 og frem til fødsel i uke 38.

Jeg var hos jordmor en ekstra gang for å sjekke det. Hun fant ingenting galt og sa det gikk greit så lenge jeg ikke følte økende nedpress. Da skulle jeg ta kontakt.

Ville tatt det opp på neste kontroll, og bedt om gynekologisk undersøkelse for å væte på den sikkre siden :)

Skrevet

Okei...jeg har hatt d slik i et par uker nå,synes det blir værre:/ all tyngdekraft nedover:(

 

Anonymous poster hash: e046b...538

Skrevet

Er i uke 21 og kan også ha det sånn til tider. Etter at jeg har gått mye o.l.

 

Anonymous poster hash: e8b0e...74f

Skrevet

Jeg ble også verre og verre, eller presset kjentes sterkere og sterkere. Er sikkert i takt med at magen vokser og tyngden faktisk øker.

Men du er jo ikke så langt på vei at magen/barnet veier veldig mye.

Jeg hadde bekkenløsning og låsning og tenkte den gang at det var et av symptomene som fulgte med. Har du bekkenløsning?

 

Jordmor anbefalte meg forresten å kjøle underlivet ned når det var veldig plagsomt. Puttet isbiter inni et håndkle og la på. Lindret litt der og da hvertfall. Og å ikke sitte lenge av gangen slik at blodtilførselen ble hindret minst mulig.. :)

Skrevet

Har hatt det sånn i økende grad gjennom svangerskapet. Er nå i uke 30 og det er vondt!! 😢

Skrevet

Er det slik at man kan risikere å føde før tida da??:/

 

Anonymous poster hash: e046b...538

Skrevet

Er det slik at man kan risikere å føde før tida da??:/Anonymous poster hash: e046b...538

Ikke hvis det var det samme som jeg hadde. Jeg var også redd for det, men jordmor avviste det :)

Men som sagt, ta det opp med lege/jordmor så de kan sjekke deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...