Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe babycall, og har søkt en del på nett. Likevel synes jeg det er vanskelig å bestemme meg. Den jeg egentlig vil ha som er best i test 2014, kan ikke gå på oppladbare batterier, og da vil jeg ikke ha den. Det er ikke nødvendig med bilde, det viktigste er god lyd, god rekkevidde, oppladbare batterier (med god batteritid) og muligens at vi kan kommunisere i andre enden, samt temperaturmåler. Noen fornøyde her? Pris er ikke viktig, jeg betaler det jeg må for en god babycall  :rolleyes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to forskjellige fra avent og er kjempefornøyde med de! Bruker oppladbare batteri som er ladet i egen lader og ledning på soverommet. Veldig greit, men har hørt mye positivt om den NeoNate, har ikke mye erfaring med den selv, men mulig den er aktuell da den har oppladbare batterier?

Skrevet

Nabby! ❤

Anonymous poster hash: cfbd0...5e1

Skrevet

SuperNova! Er sensitiv men ikke plagsomt sensitiv som andre, og man kan velge sensitivitetnivået. Har toveiskommunikasjon (man ka prate til babyen). Har aldri tatt inn naboers babycaller (flere i barselgruppa er plaget med det). Den har lys for babyen med tre styrker, vibrering, batteriene varer i mange dager før de må lades (vi bruker den i ca 5 timer per dag og glemmer ofte å slå de av så da blir det mer), veldig enkel å skjønnne, er liten, kan stå selv, digital skjerm +++ super fornøyd, ingenting vi er misfornøyd med, savner ikke noe.

Anonymous poster hash: 1a9a1...8b5

Skrevet

SuperNova har forresten også temperaturmåler og veldig bra lyd. Har hørt andre sine.

Skrevet

Jeg har supernova. Kjøpte denne fordi den scoret høyt i test pluss at det er babycallen med minst stråling. 

Vi fikk inn en annen babycall en gang, men da var det bare å skifte frekvens, så ingen problem. 

Den viser temperatur, kan lade hele babycallen i lader og den varer lenge etter lading. den er som hun ovenfor kriver sensitiv, men ikke for sensitiv heller. 

Anonymous poster hash: 10de0...074
Skrevet

Nå lyver jeg til deg :P Er ikke SuperNova vi har, er SmartNova. Har kommet en ny utgave av den, kanskje enda bedre.

Skrevet

Anbefaler supernova, hatt den to ganger pga den er den med minst stråling. http://www.babystore.no/super-nova-900/p/47439?utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Super+Nova+900 Ser det ikke er mange butikker som har denne, men hvis evt nyere modell har samme egenskaper, så anbefaler jeg den.

Her er fordelene:

1. Minst stråling

2. Brukervennlig

2.Viser temperatur

3. Kan ha på lydløs hvis man feks er i selskap, displayet lyser ved action i vogna

4. Samme lader og batteri til babydelen og foreldredelen, dvs når babydelen er fri for strøm bytter man bare batteri med foreldredelen som har stått i laderen, og så lader man foreldredelen igjen.

Jeg synes pkt 1 er viktigste egenskap en babycall bør ha, den trenger ikke være så fancy bare den gjør sin misjon.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 3d70e...2ca
Skrevet

Nabby! ❤

Anonymous poster hash: cfbd0...5e1

Jeg kjøpte denne, og er den mest fantastiske investeringen jeg har gjort!

Skrevet

Har neonate og er godt nøgd med den. Oppladbare, med tempmålar og talkbackfunksjon.

Skrevet

Den aventen som hun som linket til miinto har vi,og den er suuuper! Vi hadde neonate(dette var i 2011 så mulig den er bedre) men den suste sånn når den "gikk av" at vi våknet av det. Volumet var på det laveste osv. Først når vi byttet til avent kunne vi sove natten gjennom dersom hun ikke våknet.

Anonymous poster hash: 64db8...4c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...