Gå til innhold

Vaskedama stjal :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt lang men håper dere forstår og ikke legger dere inn i skrivefeil da jeg har dysleksi.

 

Vi har vaskedame her en rundt en gang i uka, vi har hatt samme dame i over to år nå. Jeg har snakket mye med henne mens hun har vært her. Og jeg føler virkelig jeg stolte på henne og likte henne godt. Hun er ikke så veldig flink i jobben og slurver litt men alt i alt helt OK.

 

Jeg føler jeg har vært hyggelig og grei med henne, alltid gitt gave til jul og bursdag til ungene hennes. Hun har fått produkter fra meg som jeg ikke kan bruke fordi jeg har sensitiv hud så er det mye hun har fått fordi jeg ikke kunne bruke det. Og da er det snakk om gode og dyre produkter. Hun hadde problemer med å gå ned i vekt og jeg hjalp henne da med å gå ned ved å gi henne råd og oppsrifter samt bøker og trenings filmer. Hun har satt veldig pris på at jeg har hjulpene henne (trodde jeg) og hun har gått ned 13kg.

 

Når hun var her i forige uke så klagde hun på at hun trengte å gå ned 2 kg til før hun skulle dra hjem på ferie(2 uker til ferien). Jeg sa at det kunne være vanskelig fordi de siste kiloene alltid er de vanskeligste, men at hun vill nå målet men at det kanskje ville ta litt lengre tid. Men jeg sa at hun kunne få prøve et produkt som egentlig er en proffesjonell behandling dem bruker på spa (bodywrap, du må skrubbe huden smøre deg inn og rulle deg inn i gladplast og ligge med det en times tid), og det kunne resultere i at hun mistet vannansamling i kroppen. Det takken hun ja til, så jeg tok fra min krukke over i en beholder og ga det til henne.

 

Noen dager senere så tar hun kontakt med meg og skryter produktet opp i skyene, og sier det gjorde huden så myk og at celulittene ble betraktelig bedre. Hun spure om jeg kunne skaffe denne til henne, jeg sa den var dyr (rundt 600kr) men at jeg kunne det men at hun også kunne kjøpe den på nett og ga henne adressen. Så sa hun vi kunne snakke om det når kun kom neste gang.

 

Så dagen hun skulle komme denne uka så la jeg meg merke til beholderen (til spa produktet/bodywrapen), den var 3/4 dels full og fyllt til logoen. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg så på den men jeg telte litt over hvor mange bahandlinger det var igjen. Siden vi skal dra på ferie om noen dager så måtte jeg ut et en tur nå hun kom så jeg la nøkkelen ute til henne.

 

Når jeg kom tilbake så var hun her og alt virket helt normalt. Det var ikke før hun dro at jeg merket at beholderen plutselig var blitt halvfull, så det var jo en betydelig mengde som var borte. Hadde jo ikke brukt av det selv den dagen og det er det heller ingen andre her som har.

 

Jeg er bare så lei meg, og jeg føler meg helt teit for at jeg lar en slik ting gå innover meg. Jeg stolte virkelig på henne, og hadde aldri trodd hun kunne forsyne seg slik av mine ting.

 

Mannen mener jeg skal si det til henne, men jeg synes en slik konfrontasjon er veldig ubehagelig. Han sier også at jeg kan sende henne en sms med spørsmål, hele greia er bare helt teit og jeg føler meg smålig. Hadde hun spurt så hadde jeg nok gitt henne mere av den behandlinga, så kan ikke helt forstå at hun følte behovet for å bare forsyne seg uten å spørre.



Anonymous poster hash: a7749...141
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ble eg mest nysgjerrig på hvilken behandling dette er?

 

Anonymous poster hash: 28edc...4ed

Skrevet

Enig m mannen . Ta d opp med dama! Ellers kan det bli verre Etterhvert

 

Anonymous poster hash: 32f3f...15c

Skrevet

Enig m mannen . Ta d opp med dama! Ellers kan det bli verre Etterhvert

 

Anonymous poster hash: 32f3f...15c

 

Han vil ikke ha henne inn i hus igjen. Han sier at hva har hun ellers forsynt seg av.

 

Anonymous poster hash: a7749...141

Skrevet

Fin måte å drive reklame på ;) 



Anonymous poster hash: 8c94f...714
Skrevet

 

 

Enig m mannen . Ta d opp med dama! Ellers kan det bli verre Etterhvert

 

Anonymous poster hash: 32f3f...15c

Han vil ikke ha henne inn i hus igjen. Han sier at hva har hun ellers forsynt seg av.

 

Anonymous poster hash: a7749...141

Fortsatt enig med mannen hehe

 

Anonymous poster hash: 32f3f...15c

Skrevet

 

Fin måte å drive reklame på ;)

 

Anonymous poster hash: 8c94f...714

 

 

Stor side som drives fra USA.......

 

Anonymous poster hash: a7749...141

Skrevet

 

 

Enig m mannen . Ta d opp med dama! Ellers kan det bli verre Etterhvert

 

Anonymous poster hash: 32f3f...15c

Han vil ikke ha henne inn i hus igjen. Han sier at hva har hun ellers forsynt seg av.

 

Anonymous poster hash: a7749...141

Fortsatt enig med mannen hehe

 

Anonymous poster hash: 32f3f...15c

 

 

Ja men det hele er kleint, jeg har hatt et godt forhold til henne hele denne tiden. Snakket MYE med henne mens hun har vært her. Jeg er mest av alt såra, men hele problemstillina er jo helt komisk.

 

Men hun har jo tatt noe som ikke er hennes selv om det er noe så tåpelig som å forsyne seg av et produkt. Hadde det vært en krem som hadde stått framme så hadde det vært annerledes, men dette er et produkt som man skal skrubbe først så dusje for å åpne porene, for så å smøre seg inn og pakke seg inn i gladplast. Så det er jo ikke noe hun skal bruke der og da, men det er noe hun må ha tatt fra beholderen og inn i en annen for å ta det med seg og bruke det hjemme.

 

Anonymous poster hash: a7749...141

Skrevet

Blir nok bare til at vi slutter å ha henne her, for det er andre ting jeg har mistet men jeg har jo ikke misstenkt henne før nå.

 

Ekkelt når man tror man kjenner et annet menneske og så finner ut at de er annerledes enn hva de utga seg for å være. Bare synd for mannen hennes er snekker og skulle ha han her til å renovere badet, men ikke nå.....vil ha mennesker rundt meg som jeg stoler på.



Anonymous poster hash: a7749...141
Skrevet

Reklame?

 

Anonymous poster hash: 2f4d7...4a7

Skrevet

Reklame?

 

Anonymous poster hash: 2f4d7...4a7

 

For hva?

 

Anonymous poster hash: a7749...141

Skrevet

Kan ikke fatte å begripe hvorfor dere tror dette er reklame. Jeg prøvde å få med så mange detaljer som mulig da jeg ofte har sett her inne at HI får det ene og det andre holdt over seg om det legges ting til historien i ettertid. Så derfor ville jeg ha med alt, og at hun likte produktet slik hadde faktisk en relevans for ellers så hadde hun jo ikke vært så interessert at hun tok det. Så jeg kan virkelig ikke forstå vinklingen i at jeg reklamerer for et produkt som ikke selges engang i Norge.....



Anonymous poster hash: a7749...141
Skrevet

Får vel spørre Rådet (på TV), kan se for meg at den rekonstruksjonen hadde blitt ganske morsom. Men jeg skal golde utenfor produktnavnet da.........



Anonymous poster hash: a7749...141
Skrevet

 

 

Reklame?

 

Anonymous poster hash: 2f4d7...4a7

For hva?

 

Anonymous poster hash: a7749...141

For det produktet du nevnte, altfor mange detaljer om den som ikke var relevante for historien

 

Anonymous poster hash: 2f4d7...4a7

Skrevet

 

 

Reklame?

 

Anonymous poster hash: 2f4d7...4a7

For hva?

 

Anonymous poster hash: a7749...141

For det produktet du nevnte, altfor mange detaljer om den som ikke var relevante for historien

 

Anonymous poster hash: 2f4d7...4a7

 

 

Hvorfor skulle jeg reklamere for et produkt man ikke får kjøpt i Norge engang? Jeg kjøpte det på ebay. Eminence er et stort merke som ikke akkurat trenger reklame på en liten norsk side, de selger jo ikke produktene her i landet engang. Det er utrolig paranoid tankegang.

 

Jeg skrev detaljer ja, som jeg oppfattet som relevante da jeg sikkert hadde fått spørsmål om det ellers....så hvorfor utelate det. Jeg skrev ikke produktnavnet i HI, men noen spurte og jeg svarte.

 

Anonymous poster hash: a7749...141

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...