Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Har nesten bestemt meg for at om barnet i magen er en gutt skal han hete Jonathan (mannen min liker også det navnet). Jeg er veldig glad i det navnet og synes det er utrolig fint, i tillegg er jeg halvt engelsk og det passer bra både i Norge og England. Men nysgjerrig på hva andre synes om nettopp det navnet (uten h er uaktuelt for oss, fordi det uttales med th på engelsk) Anonymous poster hash: d00dc...2a8
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 Står på listen min, syns det er nydelig Anonymous poster hash: 09797...9e5
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 Sønnen min heter det :-) Anonymous poster hash: 7112a...0bc
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #4 Skrevet 21. juni 2014 Vurderte det til sønnen vår, nydelig! Anonymous poster hash: 9cb32...c0e
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #5 Skrevet 21. juni 2014 Elsker det navnet, men min sambo tenker kun på Kasper, Jesper og Jonathan i kardemomme by Anonymous poster hash: 35989...3a9
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #6 Skrevet 21. juni 2014 Hyggelig at dere også liker det Mannen min sier han tenker på en han kjenner med det navnet, men har skjønt at han kommer til å forbinde navnet med ungen likevel Anonymous poster hash: d00dc...2a8
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #10 Skrevet 21. juni 2014 Et av mine toppnavn om jeg får gutt! Elsker det 😊 Anonymous poster hash: 84f04...cff
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #11 Skrevet 21. juni 2014 Nevøen min heter det, han er også halvt engelsk. Fint navn Anonymous poster hash: 66acf...960
Elskerhøsten2014 Skrevet 22. juni 2014 #13 Skrevet 22. juni 2014 Nydelig,men dessverre uaktuelt her,siden faren kun tenker Casper,Jesper og Jonathan
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #14 Skrevet 22. juni 2014 Nydelig,men dessverre uaktuelt her,siden faren kun tenker Casper,Jesper og Jonathanleste bursdagsgratulasjon-siden i lokalavisa her i fjor, og da var det en kasper, jesper og Jonatan.. måtte le litt da, men syns navnet er fint jeg :-) Anonymous poster hash: 642da...99e
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #15 Skrevet 22. juni 2014 Sønnen min heter det. Jeg er selv britisk, så vi syntes det passet fint. Men jeg angrer. "Alle" heter det, jo! Og overalt hvor får vi høre om Kasper, jesper og Jonathan" og folk synger "vi lister oss så stilt på tå..." Nei. Jeg angrer på navnet hand. Fint, men oppbrukt og irriterende. Kanskje fordi jeg ikke visste om Kardemommeby. Det er vel en sånn "norsk" greie jeg ikke skjønner... Anonymous poster hash: 41017...f24
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #16 Skrevet 22. juni 2014 Sønnen min heter det. Jeg er selv britisk, så vi syntes det passet fint. Men jeg angrer. "Alle" heter det, jo! Og overalt hvor får vi høre om Kasper, jesper og Jonathan" og folk synger "vi lister oss så stilt på tå..." Nei. Jeg angrer på navnet hand. Fint, men oppbrukt og irriterende. Kanskje fordi jeg ikke visste om Kardemommeby. Det er vel en sånn "norsk" greie jeg ikke skjønner...Anonymous poster hash: 41017...f24 Selv om jeg er halvt engelsk er jeg født og oppvokst her, og synes ikke Kardemommeby er et problem Dessuten er Jonathan i følge SSB på 40. plass av guttenavn på babyer i 2013, så tviler på at "alle" heter det. Unngår topp10-lista men ser ingen grunn til å unngå de som er så langt nedpå lista. Synd du angrer.. Anonymous poster hash: d00dc...2a8
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #17 Skrevet 22. juni 2014 Fint navn, men litt oppbrukt! Anonymous poster hash: a904f...523
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå