Gå til innhold

Noen her som har for mye kortisol(?) i kroppen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva går det ut på?
Har lest, men får mye opp ang svulst :(

Anonymous poster hash: 2f742...8be
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kortisol er jo et stresshormon som utskilles ekstra hvis man er stresset. Jeg har aldri målt dette selv men kun lest om det.

Anonymous poster hash: 63cdc...05f

Skrevet

Mere sansynlig at der er noe med binyrerne, enn at du har svulst. Noe mener jeg feks binyretretthet, kan forveksles med ME. Er du utmattet da?

Skrevet

Jeg gikk til legen, ang strekkmerker som kommer, utan graviditet eller vekt. Og tok prøver, der det viser seg at jeg har for mye. Så nå skal jeg ta prøver både morgen og kveld, og det skremmes litt imed alt om svulst..

Skrevet

Jeg gikk til legen, ang strekkmerker som kommer, utan graviditet eller vekt. Og tok prøver, der det viser seg at jeg har for mye. Så nå skal jeg ta prøver både morgen og kveld, og det skremmes litt imed alt om svulst..

Du skal iallefall ikke sitte å søke på nett og bli skremt og fra kortisolnivået opp enda mere. Men jeg skal ikke si noe, jeg er på samme måte selv. Prøv å tenk positivt og at det ordner seg uansett. Legen finner ut av det, og det er mange andre helt ufarlige ting det kan være enn kreft. Les denne: http://www.womentowomen.com/adrenal-health-2/symptoms-adrenal-fatigue/ MYE større sjanse for at det er noe med binyrene/adrenals enn at det er noe farlig.

Skrevet

Jeg har vært plaget av panikkangst fordi binyrene mine produserer for mye kortisol.

Anonymous poster hash: c9842...026
Skrevet

Jeg har binyrebarksvikt, og det resulterer i for lite kortisol.

Har du for mye kan det være en svulst. Men det trenger ikke være det. Bli henvist til spesialist og ta nødvendige undersøkelser!

Anonymous poster hash: a7c02...3b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...