Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Hei Har akkurat oppdaget lus på eldstemann og meg.Vi klipper håret på eldstemann helt kort og behandler det med luseshampo.Jeg behandles også med luseshampo.De i familien som ikke er smittet bli behandlet med en forebyggende spray. Alt av sengetøy er hevet på kokvask i vaskemaskinen. Skolen til gutten er informert. Når annet jeg må gjøre? Anonymous poster hash: fab7b...1c3
Håpet om nr 3 :-) Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 Har dere brukt jakker el andre ting som henger sammen i feks gangen? All lus dør innen 48 timer hvis det ikke er i kontakt med hud/hår. Jeg var heldig fikk på vinteren kastet alt av puter og tung som hang i gangen ut i 24 timer. Så ut som en taterleir utenfor hehe
Håpet om nr 3 :-) Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 Ps skift også på senga den dagen dere tar kur nr 2. Kur nr 2 er den viktigste. Når dere tok luseshampo 1 dør lusa. Men eggene vil klekkes etter ca 1 uke. Fet er da viktig å ta kur som det står i bruksanvisning etter 10 dager el hva som står for da dreper du lusa som har kommetnut av eggene før de legger nye egg:-)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #5 Skrevet 21. juni 2014 Luseshampo hjelper ikke. Gre gre gre med lusekam og to giftkurer. Anonymous poster hash: f88ac...eed
Musemor med tre søte små Skrevet 21. juni 2014 #6 Skrevet 21. juni 2014 Luseshampo hjelper ikke. Gre gre gre med lusekam og to giftkurer. Anonymous poster hash: f88ac...eed Bruker den samme som noen venner av oss brukte, og den fungerte på dem
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #7 Skrevet 21. juni 2014 Tror de ja Anonymous poster hash: f88ac...eed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå