Gå til innhold

SU - barnehage noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

SU i vår barnehage består av 3 foreldre som er ansatt i barnehagen, og 1 som ikke jobber i barnehagen? Er dette egentlig lovlig? 

Anonymous poster hash: 9318b...427
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En som ikke jobber i barnehagen og som ikke er forelder til en av barna? Hvem er den personen da?

Jeg sitter i SU og i vårt SU sitter det 4 foreldre, en ped.leder og styrer i barnehagen.

Anonymous poster hash: fe228...176
Skrevet

I vår kommune har ikke ansatte som har barn i gjeldene barnehage lov å være med i verken FAU eller SU

Anonymous poster hash: d009a...9de

Skrevet

Vi er fem foreldre, hvor to er vara. Styrer og to ansattrepresentanter og en kommunepolitiker. Kommunepolitikeren har ingen tilknytning til bhg.

Kan det være en politiker du mener?

Anonymous poster hash: 0e861...26a

Skrevet

Tror jeg misforstod!

Hos oss kan ikke de ansatte påvirke valget, de burde vært inhabile eller noe. Men kanskje det ikke var noen som meldte seg? Still til valg selv neste år :)

Anonymous poster hash: 0e861...26a

Skrevet

Hos oss er det 2 foreldrerepresentanter fra FAU, samt 2 ansatte fra barnehagen + styrer som sitter i SU.

Skrevet

Jeg er i su som foreldrerepresentant. En annen mamma i bhg er i su som ansatt. Av seks ansatte i barnehagen har tre av oss barn der selv. Jeg ble iallefall valgt av foreldre uten at jeg hadde meldt mg frivillig, så har ikke tenkt på det kan være ulovlig. Har ikke ført til problemer ennå iallefall...

Anonymous poster hash: ad86f...bee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...