Aquarel Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Hvordan vet man 100% sikkert at pengene kommer den 25 eller 26 juni? Vil bruke lønna mi på møbler, men er ikke sikker på når jeg får pengene. Står det skrevet noe sted? har ikke funnet det. Har fått i juni før
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 Møbelbutikkene står der neste uke også. Du kan sjekke altinn om skatteoppgjøret ditt er klart. Mange får mail om at skattepengene er inne på konto innen 2-3 uker. Anonymous poster hash: de0d0...5cb
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 Det kan drøye helt til August. Anonymous poster hash: 3bbe8...902
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #4 Skrevet 21. juni 2014 Hvis oppgjøret ditt er klart (du har fått beskjed om det) så betales pengene ut fom 25. juni og to uker frem i tid. Om oppgjøret ikke er klart er det ikke sikkert du får pengene før i oktober. At du har fått dem i juni før, har ingenting å si. Anonymous poster hash: e093a...950
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. juni 2014 #5 Skrevet 21. juni 2014 Da venter du til du har pengene før du bruker dem!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #6 Skrevet 21. juni 2014 Du venter selvfølgelig til du har penger på konto før du kjøper møbler for alt. Anonymous poster hash: 823d3...a8d
Aquarel Skrevet 21. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2014 Hvis oppgjøret ditt er klart (du har fått beskjed om det) så betales pengene ut fom 25. juni og to uker frem i tid. Om oppgjøret ikke er klart er det ikke sikkert du får pengene før i oktober. At du har fått dem i juni før, har ingenting å si. Anonymous poster hash: e093a...950 Har fått oppgjøret ferdig beregnet ja
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #8 Skrevet 21. juni 2014 Jeg har ikke fått Mail. Men skatteoppgjøret ligger på altinn. Betyr det at jeg må vente? Anonymous poster hash: 55bfe...ca5
Aquarel Skrevet 21. juni 2014 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2014 Jeg har ikke fått Mail. Men skatteoppgjøret ligger på altinn. Betyr det at jeg må vente? Anonymous poster hash: 55bfe...ca5 nei, hvis du har fått oppgjøret på altinn så skal du få det nå. Ble oppdatert for noen dager siden.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #10 Skrevet 21. juni 2014 Å herregud, du må vente og se når pengene kommer som alle oss andre!!! Er det virkelig mulig å gnåle så utrolig mye om skattpengene!? Anonymous poster hash: 2dc18...8c5
mamma_til_verdens_beste Skrevet 21. juni 2014 #11 Skrevet 21. juni 2014 Du får dem jo sannsynligvis på konto neste uke, men de kan jo ikke garantere det. Det kan gå 2-3 uker før du får de, så jeg ville ikke sjanset på å bruke opp lønninga, for å leve på mastercard eller uten noen ting i et par uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå