Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Han klør og klør og klør gråter, klør og gråter.... får ikke sove.. kjempe vondt i halsen.. vært i kontakt med legevakta to ganger men får ikke time. har prøvd a-derma krem som skal dempe kløen og tørke ut blemmene, men den hjelper ikke. noen som har noen gode forslag? leste noe om allergi tabletter, men må man kun bruke det i samråd med lege? vi er helt utslitte begge to null søvn..... Anonymous poster hash: 28957...3eb
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 ingen som vet?? Anonymous poster hash: 28957...3eb
n74 Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 Kjøp hvitvask eller annet middel for vannkopper på apoteket (vi brukte en skumvariant som virket veldig godt). Det kjøler litt ned og lindre kløe. Dere kan også bruke zyrtec som er allergimedisin. Tablettene kan kjøpes reseptfritt. Men jeg hadde forsøkt hvitvask eller lignende først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå