Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Hva skjedde? Jeg tror mannen min klikker om jeg går fra han. Og han kommer til å gjøre livet mitt til et hælvete. Noen som har opplevd et stygt brudd og kan si litt om dette? Anonymous poster hash: 67057...a74
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 Jeg har opplevd et stygt samlivsbrudd. Mannen ble først suicidal og ble innlagt, dette skjedde flere ganger det første året. Innimellom innleggelsene kom han på døra utallige ganger, ringte, sendte sms og gikk til fysisk angrep en gang. Aner ikke hvor mange ganger jeg ringte 112, han fikk kontakt og besøksforbud, men liten hjelp i det. Det roet seg litt ned etter ett års tid, men han startet opp igjen med ujevne intervaller. Han hadde aldri samvær med barna, de var 5 og 8 år ved bruddet. Fikk god hjelp på familievernkontoret ift å nekte samvær. Alt dette ligger nå 10 år tilbake i tid. Barna har tatt et valg og kuttet faren ut av livet sitt. Vi har det så godt nå, jeg fant en ny mann som virkelig er verdens beste. Han gjør så mye for at vi skal ha det bra. Vi har holdt sammen i 8 år nå. Så HI, det er en kamp du må ta, men det blir så utrolig mye bedre etterhvert. Lykke til :-) Anonymous poster hash: cba40...b6c
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 Signerer den over. Opplevde vold og rømte fra ekteskapet. Etter bruddet var det trusler om selvmord, besøksforbud m.m. Nå har jeg flyttet noen mil vekk. Alt har egentlig gått bedre enn jeg trodde det ville gjøre. Jeg har aldri hatt det så bra som nå og alt har skjedd i løpet av det siste året. Jeg elsker livet, men hadde aldri tenkt at det skulle gå så bra for litt siden:p Det er tøft når det står på, men det kommer til å bli bra. Anonymous poster hash: 413e3...ddc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå