Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Dag 3 med diare og inatt bæsja jeg på meg, 2 ganger!! Ikke kommet meg på apoteket, men må idag. Skammer meg sånn, herregud. Kjente ikke engang at d kom... Anonymous poster hash: a778a...ebe
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 This is too mutch information. Ta det opp med helsepersonell. Lite intressert i å lese at voksne folk gjør på seg. Anonymous poster hash: 5cbeb...544
☆☆☆ Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 Kjøp deg nokre tena bed på apoteket og ligg på til diarreen er over. Så slepp du ødelagt madrass.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #4 Skrevet 21. juni 2014 This is too mutch information. Ta det opp med helsepersonell. Lite intressert i å lese at voksne folk gjør på seg. Anonymous poster hash: 5cbeb...544 Sa hun, helt til diareen fra helvete rammet henne selv. Ingenting å fly til lege for, det går jo over, og heller ikke noe å legge ut på Facebook, liksom.. Dermed bim. Synes det er helt greit å dele. Stakkars deg HI, håper du blir snart bedre. Anonymous poster hash: edc1c...7ae
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #5 Skrevet 21. juni 2014 This is too mutch information. Ta det opp med helsepersonell. Lite intressert i å lese at voksne folk gjør på seg. Anonymous poster hash: 5cbeb...544 Hva tror du dette forumet brukes til? Jo, blant annet å søke om råd og hjelp ang ting som er for pinlig å ta opp med sine nærmeste. Sura! Anonymous poster hash: 87ab1...247
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #6 Skrevet 21. juni 2014 Takk for tips dere. Lå heldigvis sidelengs inatt Litt bedre i magen nå allerede. Anonymous poster hash: a778a...ebe
<3 2G <3 Skrevet 21. juni 2014 #7 Skrevet 21. juni 2014 Potetmel i mitt vann, blåbærsaft er ting som binder magen. Salt potetgull så du binder vann. Ring en venn å be de stikke på apoteket å kjøpe imodium eller lignende.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 21. juni 2014 #8 Skrevet 21. juni 2014 Et par teskjeer med potetmelni et glass vann skal stoppe det;-) (Om det ikke er bakterielt).
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. juni 2014 #9 Skrevet 21. juni 2014 Det er mange som gjør det når de har magesjau. Det er vel ikke så flaut med mindre du har lagt det ut på facebook? God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå