Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Jeg skal til Frankrike snart. Hva er lurt å kjøpe der? Anonymous poster hash: 9c02f...979
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 Dinosaurkjeks! Kanskje noen oster, hvis du har mulighet. Eller hvis du finner en vin du liker så kan det være en fordel å ta med den hjem. Spørs hvor du skal også, f.eks hvis du skal til alpene så er friluftsutstyr en fordel å kjøpe der, det er billigere enn i Norge. Anonymous poster hash: 116f2...6da
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 Jeg kjøper alltid bokser med andeconfit og cassoulet på matbutikken. Men jeg er jo mavrak. Ellers er det vel klær, vesker osv. Barneklær f.eks. Og litt kulere utvalg i barnesko. Anonymous poster hash: 29efb...766
Labradora Skrevet 21. juni 2014 #4 Skrevet 21. juni 2014 Sportsutstyr på f.eks Decathlon, barneklær, tørket sopp som morkler, duftlys på Dyptique, oljer, alt av sko og klær, smykker :-)
Labradora Skrevet 21. juni 2014 #5 Skrevet 21. juni 2014 Sportsutstyr på f.eks Decathlon, barneklær, tørket sopp som morkler, duftlys på Dyptique, oljer, alt av sko og klær, smykker :-)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #6 Skrevet 21. juni 2014 Andeconfit, barneklær og sko (like klær fra Du pareil au même), håndvesker og sko til deg, sminke og hudpleieprodukter (særlig de typiske apotek merkene som Avène), krydder og te, mørk sjokolade, blader og bøker dersom du leser fransk...ja, listen vår er lang og kofferten pleier å være temmelig full når vi kommer hjem. Anonymous poster hash: 9cc71...b0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå