Gå til innhold

Cybex pallas fix - bilstol


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med det?

 

Blir det for stort for en VW Golf? Og er dere ellers fornøyd med det?

 

Anonymous poster hash: a5d1e...fe9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker det i en Toyota auris, så regner med det går greit i en golf også. Både 2 åringen og 4 åringen stortrives i setet, og må man først velge et forovervendt sete, så vil jeg tørre å påstå at dette er et av de beste /)

Skrevet

Takk for svar.

 

Jeg har tilbud om å kjøpe et til 2500 - syns kanskje det var litt dyrt for et brukt? Er det ikke ca halv pris som er vanlig uansett hvor lenge selger har hatt det?

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: a5d1e...fe9

Skrevet

2500 var dyrt ja, får nesten et nytt til den prisen om det er på tilbud.

Skrevet

Veldig dyrt om det er brukt.

 

Anonymous poster hash: 4b4d5...f0e

Skrevet

Bilstoler er jo fra tid til annen på kampanje til 25% rabatt på babyshop, barnas hus etc.

 

Hvor mye koster den ny da ? Synes den brukte hørtes veldig dyr ut...

Skrevet

Den koster 3500 ny så ville vel egentlig kun betalt 1500-2000 for det.

 

Men jeg har takket nei, da det kun er mulig å ha det forovervendt.

 

Hi

 

 

 

Anonymous poster hash: a5d1e...fe9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...