Gå til innhold

Noen som har Stokke Steps? Meninger om den vs TrippTrapp og newborn?


VurdererBaby

Anbefalte innlegg

Det har aldri vært noen tvil om at jeg skulle kjøpe tripp-trapp med newbornset og deretter babyset, men må innrømme at jeg vurderer stokke steps mer og mer. Men har aldri sett den i virkeligheten og ikke hørt noe om den enda, så derfor spør jeg dere.

 

Fordeler med Steps slik jeg ser det: Bounceren /newborntingen fungerer også som en helt vanlig vippestol, så man slipper da å kjøpe det i tillegg. Designet er mer stilrent. Lettere å holde ren? Pen å se på? Babyens/barnets beste, er sikkert en grunn til at de kommer med en ny stol tilsvarende TT s funksjoner, noe nytt har det vel skjedd i stolutviklingen på 42 år? Bakdeler: Pris. Totalt sett, med alle deler kommer den på en del mer enn TT med sitt tilbehør.

 

Men grunnen til at jeg fremdeles vil ha Tripp-Trapp: den er et klenodium, en klassiker som jeg har gode minner fra. Alltid hatt en eller flere slike stoler, absolutt alle steder jeg har bodd i alle mine 38 år. Nesten så det blir vemodig å gå over til noe annet ;) hehe. Teit ja, men der skjønner kanskje :)

 

Noen erfaringer/synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...