Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Noen flere som hadde det? Anonymous poster hash: f13e5...8e8
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 Generelt sies det at man er ekstra fertil hvis el-slimet er blodig. Har også hørt mange si at man kan ha større sjanse for å bli gravid første syklus etter en sa. Så det kan høres ut som om kroppen din ønsker å sette i gang med neste svangerskap. Anonymous poster hash: 5fe29...9e4
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 Jeg hadde det, og las at det var et tegn på at man var ekstra fruktbar. Husker ikke om det var den syklusen eller neste jeg ble gravid, men ble hvertfall gravid kjapt etterpå og er fødeklar om noen uker 😉 Anonymous poster hash: 37cf8...847
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Takk for svar. Det var ikke friskt blod, men gammelt blod i slimet. Så ikke så veldig fruktbart ut. :s Håper dere har rett.. Anonymous poster hash: f13e5...8e8
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Flere? Anonymous poster hash: f13e5...8e8
BanterGirl Skrevet 15. august 2014 #6 Skrevet 15. august 2014 Jeg hadde SA i uke 5 (siste lørdag i juli), hadde blodig slim for noen dager siden samtidig som utslag på eggløsningstest. Håper det tyder på at kroppen er ok igjen, vi hadde prøvd i 3år når jeg ble gravid. Var så lykkelig, så forferdelig å miste.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #7 Skrevet 15. august 2014 Mest sannsynlig er det gammelt blod fra da du mistet! Hvorvidt om du er ekstra fruktbar da eller ei kan jeg ikke svare på! Jeg hadde MA i mai med påfølgende misslyket medisinsk abort og kirurgisk av rester, så her er det brunlig slim i hytt og pine innimellom:( Anonymous poster hash: 15444...2ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå