Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Ettåringen min har normalt sett temp på 37 blank. Den er 36,6 nå. Hun har spydd utover hele senga. Farlig? Ser t 36-37,5 er normal kroppstemp, men hva med når hennes vanligvis er 37? Anonymous poster hash: 470fa...4d5
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Vet ikke hva det kalles, men min eks hadde sånn "minus-feber" når han var syk. Altså at temperaturen gikk ned i stedet for opp... Tror ikke det er farlig..... I alle fall ikke, når den ikke er lavere enn 36,6. Anonymous poster hash: 83d9f...074
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Takk for svqr,Vi skal ta en dusj. Hun er slapp og blek, men ellers i grei form. Sikkert trøtt Anonymous poster hash: 470fa...4d5
Nodisc Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Både eg og mamma går ned i feber og aldri opp når vi er sjuke
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Men skal jeg gi mme eller kun vann nå? Anonymous poster hash: 470fa...4d5
Kanutten83 Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Jeg var også slik, feber som gikk feil vei. Mamma fikk beskjed om at så lenge tempen ikke gikk under 35,5 var det greit Bare passe på å holde meg varm
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Både eg og mamma går ned i feber og aldri opp når vi er sjuke Ok! Hun har pleid å gå opp i temperatur tidligere. Men sikkert litt kald pga spy utover hele. Anonymous poster hash: 470fa...4d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå