Gå til innhold

36,6 kroppstemp


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettåringen min har normalt sett temp på 37 blank. Den er 36,6 nå.

Hun har spydd utover hele senga. Farlig?

 

Ser t 36-37,5 er normal kroppstemp, men hva med når hennes vanligvis er 37?

 

Anonymous poster hash: 470fa...4d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva det kalles, men min eks hadde sånn "minus-feber" når han var syk. Altså at temperaturen gikk ned i stedet for opp... Tror ikke det er farlig..... I alle fall ikke, når den ikke er lavere enn 36,6.



Anonymous poster hash: 83d9f...074
Skrevet

Takk for svqr,Vi skal ta en dusj. Hun er slapp og blek, men ellers i grei form. Sikkert trøtt

 

Anonymous poster hash: 470fa...4d5

Skrevet

Både eg og mamma går ned i feber og aldri opp når vi er sjuke :)

Skrevet

Men skal jeg gi mme eller kun vann nå?

 

Anonymous poster hash: 470fa...4d5

Skrevet

Jeg var også slik, feber som gikk feil vei. Mamma fikk beskjed om at så lenge tempen ikke gikk under 35,5 var det greit :) Bare passe på å holde meg varm :)

Skrevet

Både eg og mamma går ned i feber og aldri opp når vi er sjuke :)

Ok! Hun har pleid å gå opp i temperatur tidligere. Men sikkert litt kald pga spy utover hele.

 

Anonymous poster hash: 470fa...4d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...