Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på IKEA og det var intenst tilfredsstillende. 

 

Det gule vitrineskapet utgår. Det er fint, men det levde ikke opp til forventningene. I stedet går jeg for to slike: 

 

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00242278/

 

Stolene utgår også. I stedet for har jeg falt pladask for disse:

 

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30246213/

 

Jeg er forelsket. I en stol og et skap. Jeg bryr meg ikke om at den petrolblått er blitt kommersielt, jeg elsker fargen, har alltid gjort et og de er så deiige å sitte i! Sukk.. Jeg vil tilbaaaake....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med egen ikea innsats i dag! Jeg fikk nemlig et akutt behov for et hagetelt, og tenkte det sikkert var mindre befolket der fredag kveld enn hele lørdag så jeg la ned alle seter i bilen og dro avsted ved barne-tv tid. Jeg kan rapportere:

 

-perfekt rygging inn på nærmeste plass ved utgangen (lasteplass)

-snarveien gjennom kassa og rett til reol 6 (forlatt tralle plukket med på veien)

-211 cm lang og 50 kg tung pakke elegant sklidd over fra pakkehaug til tralle

-svosj igjennom selvbetjeningshurtigkasse

-rå muskelkraft for å vippe pakke opp i bagasjerommet

-hjemme igjen før barne-tv var ferdig

 

Jeg burde få medalje :D

 

Ps: likte stolene, lurer på å foreslå de for mine foreldre da jeg skal være stolkonsulent hos de i morgen. De har som vanlig valgt hver sin i hver sin stil og nå må jeg megle... Mamma liker petro, pappa liker skinn, så denne kan være redningen!

Skrevet

Jeg har også vært på ikea idag. Ikke storhandel denne gangen.

Solseng

2 pk med barne plastglass

Batterier

 

Fylte bagasjerommet idag og fordet om, men det var bare ikke der :P

Skrevet

Du er jo bare rå! Det der fortjener du medalje for, det er sikkert og visst!

 

Stolene er FANTASTISKE! Også har de litt gyng i selve setet, må si at de passet røven min perfekt. I dag har mamma vært i huset og målt opp stua, og jeg ble straks beroliget, ble litt redd for at et bord på 220 ble for stort, men det kommer til å bli flott!

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med egen ikea innsats i dag! Jeg fikk nemlig et akutt behov for et hagetelt, og tenkte det sikkert var mindre befolket der fredag kveld enn hele lørdag så jeg la ned alle seter i bilen og dro avsted ved barne-tv tid. Jeg kan rapportere:

 

-perfekt rygging inn på nærmeste plass ved utgangen (lasteplass)

-snarveien gjennom kassa og rett til reol 6 (forlatt tralle plukket med på veien)

-211 cm lang og 50 kg tung pakke elegant sklidd over fra pakkehaug til tralle

-svosj igjennom selvbetjeningshurtigkasse

-rå muskelkraft for å vippe pakke opp i bagasjerommet

-hjemme igjen før barne-tv var ferdig

 

Jeg burde få medalje :D

 

Ps: likte stolene, lurer på å foreslå de for mine foreldre da jeg skal være stolkonsulent hos de i morgen. De har som vanlig valgt hver sin i hver sin stil og nå må jeg megle... Mamma liker petro, pappa liker skinn, så denne kan være redningen!

Det var i alle fall langt å gå til inngang og lekebutikk i formiddag. Vil ikke tenke på kaoset i helgene.. Kjører av og til forbi og det gjør vondt i magen når jeg ser stresset :/

Skrevet

Dere er dyktige! Og har full kontroll tydeligvis, hvordan klarer dere det? Jeg bruker alltid minst én time på Ikea og kommer alltid hjem med minst 5 ting jeg ikke hadde planlagt å kjøpe. 

 

Vi skal renovere kjøkken og stue til høsten, samt få en stue til, og alt skal møbleres, så jeg kjenner jeg både gruer meg og gleder meg til å gå bananas på samtlige varehus i Trondheimsregionen.... 

Speaking of, noen som vet hvor  man kan få tak i en litt-mindre-enn-snytdyr sofa i gråtone, gjerne hjørne, evt 2 + 3 seter?

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Dere er dyktige! Og har full kontroll tydeligvis, hvordan klarer dere det? Jeg bruker alltid minst én time på Ikea og kommer alltid hjem med minst 5 ting jeg ikke hadde planlagt å kjøpe.

 

Vi skal renovere kjøkken og stue til høsten, samt få en stue til, og alt skal møbleres, så jeg kjenner jeg både gruer meg og gleder meg til å gå bananas på samtlige varehus i Trondheimsregionen....

Speaking of, noen som vet hvor man kan få tak i en litt-mindre-enn-snytdyr sofa i gråtone, gjerne hjørne, evt 2 + 3 seter?

Skeidar har mange til fine priser :)

http://www.skeidar.no/produkter/celina-sofa

Skrevet

 

Dere er dyktige! Og har full kontroll tydeligvis, hvordan klarer dere det? Jeg bruker alltid minst én time på Ikea og kommer alltid hjem med minst 5 ting jeg ikke hadde planlagt å kjøpe.

 

Vi skal renovere kjøkken og stue til høsten, samt få en stue til, og alt skal møbleres, så jeg kjenner jeg både gruer meg og gleder meg til å gå bananas på samtlige varehus i Trondheimsregionen....

Speaking of, noen som vet hvor man kan få tak i en litt-mindre-enn-snytdyr sofa i gråtone, gjerne hjørne, evt 2 + 3 seter?

Skeidar har mange til fine priser :)

http://www.skeidar.no/produkter/celina-sofa

 

 

Takk! Akkurat den jeg har sett på før, bare noen tusenlapper billigere nå. Det liker vi! :D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...