Anne-B. Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Jeg har vært på IKEA og det var intenst tilfredsstillende. Det gule vitrineskapet utgår. Det er fint, men det levde ikke opp til forventningene. I stedet går jeg for to slike: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00242278/ Stolene utgår også. I stedet for har jeg falt pladask for disse: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30246213/ Jeg er forelsket. I en stol og et skap. Jeg bryr meg ikke om at den petrolblått er blitt kommersielt, jeg elsker fargen, har alltid gjort et og de er så deiige å sitte i! Sukk.. Jeg vil tilbaaaake....
bIomstre Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Jeg er også veldig fornøyd med egen ikea innsats i dag! Jeg fikk nemlig et akutt behov for et hagetelt, og tenkte det sikkert var mindre befolket der fredag kveld enn hele lørdag så jeg la ned alle seter i bilen og dro avsted ved barne-tv tid. Jeg kan rapportere: -perfekt rygging inn på nærmeste plass ved utgangen (lasteplass) -snarveien gjennom kassa og rett til reol 6 (forlatt tralle plukket med på veien) -211 cm lang og 50 kg tung pakke elegant sklidd over fra pakkehaug til tralle -svosj igjennom selvbetjeningshurtigkasse -rå muskelkraft for å vippe pakke opp i bagasjerommet -hjemme igjen før barne-tv var ferdig Jeg burde få medalje Ps: likte stolene, lurer på å foreslå de for mine foreldre da jeg skal være stolkonsulent hos de i morgen. De har som vanlig valgt hver sin i hver sin stil og nå må jeg megle... Mamma liker petro, pappa liker skinn, så denne kan være redningen!
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Jeg har også vært på ikea idag. Ikke storhandel denne gangen. Solseng 2 pk med barne plastglass Batterier Fylte bagasjerommet idag og fordet om, men det var bare ikke der
Anne-B. Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2014 Du er jo bare rå! Det der fortjener du medalje for, det er sikkert og visst! Stolene er FANTASTISKE! Også har de litt gyng i selve setet, må si at de passet røven min perfekt. I dag har mamma vært i huset og målt opp stua, og jeg ble straks beroliget, ble litt redd for at et bord på 220 ble for stort, men det kommer til å bli flott!
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Jeg er også veldig fornøyd med egen ikea innsats i dag! Jeg fikk nemlig et akutt behov for et hagetelt, og tenkte det sikkert var mindre befolket der fredag kveld enn hele lørdag så jeg la ned alle seter i bilen og dro avsted ved barne-tv tid. Jeg kan rapportere: -perfekt rygging inn på nærmeste plass ved utgangen (lasteplass) -snarveien gjennom kassa og rett til reol 6 (forlatt tralle plukket med på veien) -211 cm lang og 50 kg tung pakke elegant sklidd over fra pakkehaug til tralle -svosj igjennom selvbetjeningshurtigkasse -rå muskelkraft for å vippe pakke opp i bagasjerommet -hjemme igjen før barne-tv var ferdig Jeg burde få medalje Ps: likte stolene, lurer på å foreslå de for mine foreldre da jeg skal være stolkonsulent hos de i morgen. De har som vanlig valgt hver sin i hver sin stil og nå må jeg megle... Mamma liker petro, pappa liker skinn, så denne kan være redningen! Det var i alle fall langt å gå til inngang og lekebutikk i formiddag. Vil ikke tenke på kaoset i helgene.. Kjører av og til forbi og det gjør vondt i magen når jeg ser stresset :/
ms.Pond Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Dere er dyktige! Og har full kontroll tydeligvis, hvordan klarer dere det? Jeg bruker alltid minst én time på Ikea og kommer alltid hjem med minst 5 ting jeg ikke hadde planlagt å kjøpe. Vi skal renovere kjøkken og stue til høsten, samt få en stue til, og alt skal møbleres, så jeg kjenner jeg både gruer meg og gleder meg til å gå bananas på samtlige varehus i Trondheimsregionen.... Speaking of, noen som vet hvor man kan få tak i en litt-mindre-enn-snytdyr sofa i gråtone, gjerne hjørne, evt 2 + 3 seter?
Gjest Jigglewiggle Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 Dere er dyktige! Og har full kontroll tydeligvis, hvordan klarer dere det? Jeg bruker alltid minst én time på Ikea og kommer alltid hjem med minst 5 ting jeg ikke hadde planlagt å kjøpe. Vi skal renovere kjøkken og stue til høsten, samt få en stue til, og alt skal møbleres, så jeg kjenner jeg både gruer meg og gleder meg til å gå bananas på samtlige varehus i Trondheimsregionen.... Speaking of, noen som vet hvor man kan få tak i en litt-mindre-enn-snytdyr sofa i gråtone, gjerne hjørne, evt 2 + 3 seter? Skeidar har mange til fine priser http://www.skeidar.no/produkter/celina-sofa
ms.Pond Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 Dere er dyktige! Og har full kontroll tydeligvis, hvordan klarer dere det? Jeg bruker alltid minst én time på Ikea og kommer alltid hjem med minst 5 ting jeg ikke hadde planlagt å kjøpe. Vi skal renovere kjøkken og stue til høsten, samt få en stue til, og alt skal møbleres, så jeg kjenner jeg både gruer meg og gleder meg til å gå bananas på samtlige varehus i Trondheimsregionen.... Speaking of, noen som vet hvor man kan få tak i en litt-mindre-enn-snytdyr sofa i gråtone, gjerne hjørne, evt 2 + 3 seter? Skeidar har mange til fine priser http://www.skeidar.no/produkter/celina-sofa Takk! Akkurat den jeg har sett på før, bare noen tusenlapper billigere nå. Det liker vi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå