Gå til innhold

da har barnet dratt til Irak.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Alene med faren. velger og stole på ham.



Anonymous poster hash: be256...f86
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skriver du det her etter alle kommentarene du har fått?

 

Anonymous poster hash: 9f4b7...b0e

Skrevet

Er det du som skrev for en stund siden? som hadde barn på 3 og 5år?. tror du har gjort noe veldig dumt her

Skrevet

Yeah right. Bruk fredagskvelden til noe annet enn å trolle.



Anonymous poster hash: 83e28...037
Skrevet

Dette tror jeg ikke på.

Er det du som hadde den andre tråden og? Var det ikke fler

Barn enn ett?

Dårlig oppførsel å tøyse om slikt

 

Anonymous poster hash: ae645...9e4

Skrevet

Skam deg for dette tulle innlegget.

 

Anonymous poster hash: 01f9c...ffd

Skrevet

Haha morsomt...bare troll!!!

 

Anonymous poster hash: a424c...fef

Skrevet

Hvorfor skulle jeg tulle med noe slikt? det gjør jeg ikke



Anonymous poster hash: be256...f86
Skrevet

 

Hvorfor skulle jeg tulle med noe slikt? det gjør jeg ikke

 

Anonymous poster hash: be256...f86

Fordi du plutselig har ett barn, ikke to?

 

Anonymous poster hash: ae645...9e4

Skrevet

Da håper jeg barnet får en fin ferie og at h*n kommer trygt hjem så h*n kan fortelle deg om alle sine fine opplevelser ☀️

Skrevet

Ble faktisk lettet jeg nå. Fordi nå skjønner jeg at den andre tråden faktisk bare var tull!

 

Anonymous poster hash: 77023...624

Skrevet

Hva med bestefaren, skulle ikke han bli med?og hvor ble det andre barnet ditt av?

 

Anonymous poster hash: ed4dc...614

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...