Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Alene med faren. velger og stole på ham. Anonymous poster hash: be256...f86
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Hvor lenge skal de bli der da? Håper det går bra. Anonymous poster hash: cf8a8...05f
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Ja, du kjenner jo faren best. Håper det går bra! Anonymous poster hash: 6cd9b...cdc
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Hva får deg til å stole på han? Anonymous poster hash: cf8a8...05f
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Men det er borgerkrig der?? Anonymous poster hash: 6cd9b...cdc
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 Trolleri trollerei alla tittar på dej Anonymous poster hash: 472df...9d7
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #9 Skrevet 20. juni 2014 Hehe tullejente:) Anonymous poster hash: 7b61c...161
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #10 Skrevet 20. juni 2014 Tull og tøys ja Ingen normalt oppegående som sender barnet bort frivillig i 2 mnd på ferie, med mindre det er en av foreldrene som skal bo og jobbe f.eks i et annet land en stund, et trygt land! Anonymous poster hash: ae645...9e4
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #11 Skrevet 20. juni 2014 Hvis ikke dette er trolling, vel - da er du rett og slett en uintelligent dørmatte. ALLE som svarte deg sist gang ba deg holde barna hjemme. Anonymous poster hash: 8a063...cbd
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #12 Skrevet 20. juni 2014 barnet? du hadde jo to barn? Anonymous poster hash: 59d18...f4f
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #13 Skrevet 20. juni 2014 Jeg var i utgangspunktet positiv, men her er det for mye som skurrer, og du har også veldig små barn. Anonymous poster hash: 8ad02...063
mylittlecat Skrevet 20. juni 2014 #14 Skrevet 20. juni 2014 Jau, det er ikke mye å se på kassa i kveld...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #15 Skrevet 20. juni 2014 Jeg har barn med en fra nord Irak. Slemany, som det hittil ikke har skjedd noe i, men han hadde selv ALDRI tatt med sine barn ned dit nå. Han er ikke villig til å risikere livet deres ! Ikke for noe!! Det er som regel rolig i nord Irak, dette kom uventet på for mange , særlig for kurderne der oppe, men ferie eller ei! Det der var ikke noe ei god mor hadde gjort ! Og her hadde ikke faren fått tatt med barna i TO Mnd uten meg?!? Ikke faen! Jeg stoler på både mannen og familien der, men uansett land, tid, område, grunn, jeg hadde aldri vært borte fra mine barn i to Mnd! Da hadde jeg snudd i døra med mine barn og gått.... Pøh... Stole på faren, det handler jo ikke om det !! Anonymous poster hash: 6671b...e42
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #16 Skrevet 20. juni 2014 Ps... Jeg skrev over her. Har ikke lest andre tråder fra hi, så kan kun uttale meg om denne Anonymous poster hash: 6671b...e42
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #17 Skrevet 20. juni 2014 Skulle ikke bestefaren være med? Og har du kun et barn nå, sist hadde du to.... Anonymous poster hash: ed4dc...614
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #18 Skrevet 20. juni 2014 Håper ikke du sutrer til Norge når ungen(e) ikke kommer tilbake, og tvinger skattebetalerne til å betale for din idioti. Anonymous poster hash: ad98d...d81
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #19 Skrevet 20. juni 2014 Som skattebetaler ser jeg ikke noe galt i at hun hjelpes om barna ikke kommer hjem. Heller det enn mye annet. Anonymous poster hash: cf8a8...05f
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #20 Skrevet 20. juni 2014 Som skattebetaler ser jeg ikke noe galt i at hun hjelpes om barna ikke kommer hjem. Heller det enn mye annet. Anonymous poster hash: cf8a8...05f Deg om det. Jeg har ikke lyst til å betale for idiotiske kjerringer som får unger med enda større idioter. Anonymous poster hash: ad98d...d81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå