Gå til innhold

2XU treningtights. Bra/Ikke bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har den og vil fortelle om den er verdt de pengene?

Tenker på å kjøpe den, men siden den er såpass dyr vil jeg først høre om erfaringer?

Anonymous poster hash: 04700...a37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Den er absolutt verdt de pengene den koster. Med denne vil du få økt blodsirkulasjon og mindre restutisjonstid, den er også med på redusere stølheten. 

Har nå 5 tightser selv og er veldig fornøyd, har byttet ut alle mine nike tightsene mine med disse :) 

Anonymous poster hash: fa190...100
Skrevet

Hei Den er absolutt verdt de pengene den koster. Med denne vil du få økt blodsirkulasjon og mindre restutisjonstid, den er også med på redusere stølheten.  Har nå 5 tightser selv og er veldig fornøyd, har byttet ut alle mine nike tightsene mine med disse :)  Anonymous poster hash: fa190...100

Har hørt at den ruller ned ved magen sånn at alltid må man dra den opp. Er det tilfelle?

Skrevet

De er i værtfall gjennomsiktige.

Anonymous poster hash: 2653f...67f

Skrevet

Er fornøyd med de men de første jeg kjøpte er gjennomsiktig i sterkt sollys. 😳 men den effekten de lover holder de.

Jeg løper en del langløp og jeg merker faktisk forskjell på beina med og uten de tightsene. Forøvrig liker jeg zoot tightsen også. Samme effekt med den.

Anonymous poster hash: f7660...a50

Skrevet

Min PT (som er fitnessutøver) sier at konseptet med disse tightsene er bullshit. Du får ikke kortere restitusjonstid av et klesplagg. Når muskler utsettes for motstand, revner muskelfibrene. Det er når disse revner og man får "arr" i musklene at muskler bygges. Det tar nøyaktig like lang tid for sårene i muskelen til å heles med 2XU tights som i ei joggebukse fra Nike.

De ser ubehagelig trange ut og er gjennomsiktig. Jeg ville heller ha kjøpt en annen og billigere tights som er tykkere og går et stykke oppå magen med bred linning. Selv trener jeg med kort vid shorts eller Adidas løpebukse.

Anonymous poster hash: 0b1c2...50b

Skrevet

Ville dere anbefalt denne eller Kari Traa sin?

Skrevet

Hvordan er de på størrelsen? Jeg har litt rumpe og er ikke syltynn, bør jeg da velge XL eller kanskje L? Sitter de klistret til kroppen?

Anonymous poster hash: 1cff6...6c2
Skrevet

Svette syns veldig godt i de, særlig i rompa.  I dag så jeg minst fem stykker på Sats med svære svetteflekker i rompa. Derfor bruker jeg de kun når jeg løper ute, eller til styrketrening.  Ellers er de greie å ha på seg, sitter på som støttestrømper. 

Anonymous poster hash: 7da32...fc8
Skrevet

Dytt

Skrevet

Ville heller anbefalt en anti Shake fra rønisch! De er super gode :)

Anonymous poster hash: 847d7...82d

Skrevet

De skal være veldig trange. Du bør prøve i butikk, de skal være sånn at du nesten ikke får de på deg. Det som er deilig med de er at fettet ikke har plass til å disse. Men som en over her sier er antishake fra Rönnisch veldig fine også - penere i utseendet og du får penere kropp

Anonymous poster hash: 7da32...fc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...