Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Noen som har den og vil fortelle om den er verdt de pengene? Tenker på å kjøpe den, men siden den er såpass dyr vil jeg først høre om erfaringer? Anonymous poster hash: 04700...a37
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Hei Den er absolutt verdt de pengene den koster. Med denne vil du få økt blodsirkulasjon og mindre restutisjonstid, den er også med på redusere stølheten. Har nå 5 tightser selv og er veldig fornøyd, har byttet ut alle mine nike tightsene mine med disse Anonymous poster hash: fa190...100
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Hei Den er absolutt verdt de pengene den koster. Med denne vil du få økt blodsirkulasjon og mindre restutisjonstid, den er også med på redusere stølheten. Har nå 5 tightser selv og er veldig fornøyd, har byttet ut alle mine nike tightsene mine med disse Anonymous poster hash: fa190...100 Har hørt at den ruller ned ved magen sånn at alltid må man dra den opp. Er det tilfelle? Anonymous poster hash: 04700...a37
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 De er i værtfall gjennomsiktige. Anonymous poster hash: 2653f...67f
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Er fornøyd med de men de første jeg kjøpte er gjennomsiktig i sterkt sollys. 😳 men den effekten de lover holder de. Jeg løper en del langløp og jeg merker faktisk forskjell på beina med og uten de tightsene. Forøvrig liker jeg zoot tightsen også. Samme effekt med den. Anonymous poster hash: f7660...a50
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Min PT (som er fitnessutøver) sier at konseptet med disse tightsene er bullshit. Du får ikke kortere restitusjonstid av et klesplagg. Når muskler utsettes for motstand, revner muskelfibrene. Det er når disse revner og man får "arr" i musklene at muskler bygges. Det tar nøyaktig like lang tid for sårene i muskelen til å heles med 2XU tights som i ei joggebukse fra Nike. De ser ubehagelig trange ut og er gjennomsiktig. Jeg ville heller ha kjøpt en annen og billigere tights som er tykkere og går et stykke oppå magen med bred linning. Selv trener jeg med kort vid shorts eller Adidas løpebukse. Anonymous poster hash: 0b1c2...50b
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Ville dere anbefalt denne eller Kari Traa sin? Anonymous poster hash: 04700...a37
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 Hvordan er de på størrelsen? Jeg har litt rumpe og er ikke syltynn, bør jeg da velge XL eller kanskje L? Sitter de klistret til kroppen? Anonymous poster hash: 1cff6...6c2
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #9 Skrevet 20. juni 2014 Svette syns veldig godt i de, særlig i rompa. I dag så jeg minst fem stykker på Sats med svære svetteflekker i rompa. Derfor bruker jeg de kun når jeg løper ute, eller til styrketrening. Ellers er de greie å ha på seg, sitter på som støttestrømper. Anonymous poster hash: 7da32...fc8
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #10 Skrevet 21. juni 2014 Dytt Anonymous poster hash: 04700...a37
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #11 Skrevet 21. juni 2014 Ville heller anbefalt en anti Shake fra rønisch! De er super gode Anonymous poster hash: 847d7...82d
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #12 Skrevet 21. juni 2014 De skal være veldig trange. Du bør prøve i butikk, de skal være sånn at du nesten ikke får de på deg. Det som er deilig med de er at fettet ikke har plass til å disse. Men som en over her sier er antishake fra Rönnisch veldig fine også - penere i utseendet og du får penere kropp Anonymous poster hash: 7da32...fc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå